امروز پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۲
کد خبر: ۸۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۵
کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند با صدور بیانیه ای ضمن حمایت قاطع از جبههٔ انقلاب در دور دوم چهاردهمین دورهٔ ریاست جمهوری، دکتر سعید جلیلی را نامزد اصلح معرفی نمود.
بسم الله الرحمن الرحیم

مردم نجیب و آزاده سرزمین مقدس ایران که مزین به خون گلگون شهدا و قهرمانان این تاریخ سربلند است، بار دیگر در آستانه انتخابی مهم و سرنوشت ساز قرار دارند. آرایش سپهر سیاسی کشور به گونه ای رقم خوردکه انتخابات  چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در دور دوم تعیین تکلیف شود .
 کانون اسلامی فارغ التحصیلا ن  شبه قاره هند در راستای وظیفه نخبگانی خود و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و با هدف مشارکت در ساخت ایرانی آباد، آزاد و مستقل، ضمن تاکید بر حضور همگانی و دشمن شکن مردم غیور کشور، حمایت خود را از دکتر سعید جلیلی اعلام می نماید.
در این شرایط خطیر که دشمنان زخم خورده از ایران اسلامی، در سر هوای دیگری داشته و در اندیشه بازگشت وابستگان به خود هستند سرنوشت ملت ایران به دستان خودشان پیوند خورده و در این انتخاب، هر رای آنان یک نه بزرگ به استکبار و عوامل آن بوده و برگی دیگری خواهد بود گواه بر پیروزی و تناوری ایران اسلامی. 
کانون ، ضمن تاکید مجدد بر حمایت از دکتر سعید جلیلی، 
اطمینان داردکه مردم شریف و با بصیرت ایران اسلامی روز جمعه با حضور پر شور خود دوشادوش یکدیگر، درس اخلاق مبتنی بر آموزه های اسلامی را برای جهانیان نمایش داده و برنده واقعی این رقابت خواهند بود.
همت طلب از باطن پیران سحرخیز
زیرا که یکی را ز دو عالم طلبیدند
زنهار مزن دست به دامان گروهی
کز حق ببریدند و به باطل گرویدند

کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند
۱۱ تیر ۱۴۰۳
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها