امروز شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۷۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۹
از تیراندازی تا آتش زدن یک جوان برای خندیدن؛
رئيس مرکز عمليات سازمان اطلاعات پليس تهران از دستگیری ۲۳۷ نفر از اراذل و اوباش و انهدام ۱۶ گروه از باندهای ویژه عربده‌کشی، زورگیری و شرارت در تهران خبر داد.
به گزارش کانون به نقل از فارس ، سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران دیروز جمعه ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۲ از عملیات ۴۸ ساعته این پلیس در دستگیری اراذل و اوباش و عاملان ناامنی، چاقوکشی و خفت گیری در تهران خبر داد.
وی گفت: با تلاش همکارانم ۲۳۷ نفر از اراذل و اوباش که اقدام به چاقوکشی، خفتگیری، زورگیری، عربده کشی و آسیب به شهروندان کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ راستی با بیان این مطلب که از بین دستگیر شدگان ۱۶ گروه از اراذل در باندهای ویژه بودند گفت: عاملان حمله به یک سوپر مارکت با قمه و شمشیر، مسببین تخریب ۶ دستگاه خودرو، عاملان چاقوکشی در شرق تهران، اراذلی که در دربند تهران هزینه پارکینگ را از مردم می‌گرفتند و همچنین عاملان تیراندازی در یافت آباد، جزو دستگیرشدگان هستند.
رئيس مرکز عمليات سازمان اطلاعات پليس تهران اعلام کرد: در بین دستگیرشدگان افرادی بودند که برای خندیدن اقدام به آتش زدن یک فرد با بنزین کردند که هم فردی که آتش زده و هم فردی که بنزین ریخته بود دستگیر شد.
وی با بیان اینکه از دستگیرشدگان ۱۲ قبضه سلاح جنگی و ۷۰ قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شد از کشف دو و نیم کیلو ماده مخدر صنعتی از باند آریو نیز خبر داد.
سرهنگ راستی افزود: ۵۰۰ هزار انواع مواد محترقه نیز از اراذل و اوباش کشف و ضبط شد.
این مقام انتظامی از بازدید پلیس از ۲۵۰ واحد صنفی و پلمب ۶۰ واحد صنفی به جرم پخش مواد مخدر، محل شرارت و همکاری با اراذل خبر داد.
برچسب ها: شرور پایتخت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها