امروز شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
جلسه شورای عمومی کانون فارغ التحصیلان شبه قاره هند با حضور آقای منوچهر متکی و دبیران کمیته های سیاسی و فرهنگی و اعضای کانون صبح روز جمعه 22 دی ماه برگزار شد.
به گزارش کانون جلسه شورای عمومی کانون فارغ التحصیلان شبه قاره هند با حضور آقای منوچهر متکی و دبیران کمیته های سیاسی و فرهنگی و اعضای کانون صبح روز جمعه 22 دی ماه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مهندس رزازان مسئول کمیته ارتباطات در خصوص مراحل اجرایی انتخابات در شهرها و استان های مختلف توضیحاتی ارائه کردند. اینکه چه افرادی در استان ها به نام کانون درخصوص انتخابات فعالیت دارند، از خراسان شمالی تا جنوبی، همدان، اصفهان، سیستان و بلوچستان فعالیت ها به صورت جدی در حال انجام است و باید کارهای همه آنها پیگیری، کنترل و هدایت شود. در این رابطه قرار شد دفاتری در یزد، هرمزگان و البرز برای کارهای کانون پیگیری و دایر شود.


در ادامه آقای نبی زاده توضیحاتی درباره جریان های سیاسی فعال در انتخابات دادند که تا این لحظه چه کارهایی انجام شده است. نگاه فراملی به مجلس و اینکه چگونه می شود به لیستی واحد رسید از مهمترین صحبت های ایشان بود.


آقای رضا زاده نیز درخصوص افزایش مشارکت عمومی مردم و نگرانی درباره اعتماد عمومی برای حضور در انتخابات توضیحاتی دادند.


آقای شکیب نیز درخصوص انتخابات از سرمایه نخبگانی و عمومی و اعتمادی که در این سال ها به کانون بوده گفت و توضیحاتی درخصوص روند انتخابات داد.
در انتهای جلسه نیز دکتر منوچهر متکی توضیحاتی در خصوص آخرین آرایش سیاسی احزاب اصول گرا و اصلح طلب دادند. 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها