امروز سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۸۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
کانون اسلامی فارغ التحصیلان - شبه قاره هند با انتشار بیانیه ای به داوطلبان اصولگرای انتخابات ریاست جمهوری توصیه کرد که برای رسیدن به نتیجه مطلوب، ائتلاف کنند.
به گزارش روابط عمومی کانون، بیانیه انتخاباتی شورای مرکزی به شرح زیر در اختیار رسانه های محترم کشور قرار می گیرد: 

بسم الله الرحمن الرحیم
با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدآیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ شهیدسرچشمه در ۷ تیر  از جمله شهید "جواد سرافراز” بنیانگذار حرکت اسلامی - دانشجویی در هندوستان
(۱۳۵۵)و این کانون درتهران(۱۳۵۹) ویاد و راه امام راحل و شهدای خدمت و ایثار آیت الله رئیسی و همراهان شهید او وتجدید بیعت با ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله به آگاهی می رسانیم :
کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند که اعضای آن متشکل از نخبگان، دانش آموختگان خارج و داخل و افراد با سابقه در حوزه های علم، فرهنگ، سیاست و اقتصاد بوده واز سال ۱۳۵۹ تا کنون،همراه ملت انقلابی ایران در تبعیت ازامام راحل ورهبری معظم در همه صحنه ها حضور داشته است اعتقاد راسخ دارد ، بیاری امام عصر (عج) چهاردهمین دوره  انتخابات ریاست جمهوری حضور با شکوه مردم ایران  در لبیک به  رهبر معظم انقلاب و خلق حماسه ای دیگر خواهد بود.
در بررسی آرایش نامزدهای انتخاباتی و کثرت حضور نامزدهای جبهه انقلاب باردیگر صحنه ها و نتیجه غمبار انتخابات سال ۱۳۹۲ در مقابل دیدگان ما قرار می گیرد.در آن زمان هم گفتیم : اگر نمی خواهیم انتخابات برده ای را ببازیم نامزدهای متعدد اصولگرا  روی یک نفر بر اساس بیشترین رای آوری اتفاق کنند.متاسفانه اعتنا نکردند و ۸ سال دولتی با عملکرد توام با خسارت محض برما تحمیل شد.
اینک با کمال تاسف در همان وضعیت قرار داریم.. فداکاری و ازخودگذشتگی لازمه عبور از مرحله  حساس کنونی کشور است. شورای مرکزی کانون در نشست فوق العاده روز چهارشنبه ۶ تیر خود ضمن ارج نهادن به دیدگاه ها و برنامه های نامزدهای محترم و در عین حال ارزیابی اقبال عمومی به آنان و رای آوری بر اساس نظر سنجی ها قویا به این جمعبندی رسیده استکه دل سپردگان به انقلاب و نظام برآمده از خون شهیدان و ایثارگری  ملت بزرگ ایران در این انتخابات بایدعلم را بدست یک نفر از شایستگان این جبهه بسپارند .
کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هندبرای تحقق راهبرد فوق پیشنهاد می نماید:
۱- سه نامزد محترم و عزیزی که از اقبال کمی برخوردار هستند یعنی جنابان آقایان قاضی زاده هاشمی(که از انصراف شجاعانه ایشان در ساعاتی قبل سپاسگزاریم) ، زاکانی و پورمحمدی(نامزد مورد حمایت شورای وحدت و این کانون در آغاز مبارزه انتخاباتی) انصراف خود را از نامزدی اعلام نمایند
۲-از دونامزد محترم دیگرکه در صدر نظر سنجی ها قرار دارند یعنی جنابان آقایان جلیلی و قالیباف  متواضعانه میخواهیم
در توافقی منطقی و ایثارگرانه یکی از آنان علم رقابت با نامزد اصلاح طلبان را بردوش گیرد
۳-از جریان های سیاسی انقلابی،ارزشی و ولایی و مردم عزیزمان تقاضا می کنیم نامزد نهایی مورد توافق را نامزد جبهه انقلاب تلقی کرده و همه توان خود را در فردای سرنوشت ساز به پای صندوق های رای آورند.
۴- در صورت عدم تمکین نامزدهای محترم به تقاضای فوق که به یک خواست عمومی در کشورتبدیل شده است و خدای ناکرده تکرا ر نتایج تلخ انتخابات ۱۳۹۲ ،این نامزد ها باید در پیشگاه خداوند و ملت بزرگ ایران پاسخگو باشند. والامر الیکم.

کانون اسلامی فارغ التحصیلان
 شبه قاره هند ۱۴۰۳/۳/۷
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها