امروز يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۸۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲
دکتر سمیه گلپور چمرکوهی ، بانوئی از شهر ری ، دردکشیده و فهیم که می تواند وزنه ای سنگین در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در دفاع از محرومان جامعه کار و تولید باشد .
کارگران و بازنشستگان شریف حوزه انتخاباتی تهران ، ری ، شمیرانات ، اسلامشهر و پردیس
ضمن عرض سلام و خسته نباشید ، 

21 اردیبهشت سال 1403 تاریخی به یادماندنی در خود باوری جامعه کار و تولید بویژه جامعه کارگری و بازنشستگان کشور در سال جهش تولید با مشارکت مردم است. خود باوری در این که ، کارگری با ویژگی های خاص ، چه در نیت و چه در عمل و بدون هیچگونه وابستگی جناحی ، با حمایت شما عزیزان پا به میدان عمل گذاشته و توانست نمایندگی کارگران و بازنشستگان را در حوزه انتخاباتی تهران ، ری ، شمیرانات ، اسلامشهر و پردیس عهده دار شده است .

خانم دکتر سمیه گلپور چمرکوهی ، بانوئی از شهر ری ، دردکشیده و فهیم می تواند وزنه ای سنگین در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در دفاع از محرومان جامعه کار و تولید باشد او می تواند خواسته های مشروع بانوان کارگر و کارگران و بازنشستگان کشور را با تخصص فقهی و حقوقی خود در حوزه های اشتغال ، معیشت ،رفاه و تأمین اجتماعی دنبال کند و ناگفته های بخش کارگری و بازنشستگی کشور را در تناسب رشد و توسعه ملی باز تعریف مجدد نماید. اگر کارگران و بازنشستگان از دستمزد پائین از وضعیت مسکن ، از رفاه اجتماعی و دریافت های پائین مستمری سخن می گویند ، او در این خصوص  نیاز به بازخوانی این عبارت از روی متون سخنرانی ندارد، چرا که این مفاهیم با جسم و روح وی عجین است .

خانم دکتر سمیه گلپور چمرکوهی یک نماینده اصیل و نجیب جامعه کار و تولید است ، او خواهد توانست در صداقت بی مثال خود هرآنچه که نیاز روز کارگران و بازنشستگان باشد بدون هیچ دغدغه مخاطره انگیزی ، در صحن علنی و کمیسیون های مجلس مطرح نماید و از کیان کارگران و بازنشستگان کشور دفاع کند .

در حال حاضر وظیفه ماست که در انتخابات دور دوم حوزه انتخاباتی تهران ، ری ، شمیرانات ، اسلامشهر و پردیس از وی حمایت کنیم و از خداوند بخواهیم در این مسیر کارگران و بازنشستگان این حوزه انتخاباتی را در انتخاب وی به عنوان نماینده اصلح جامعه کاگری یاری نماید.

آخرین نکته این است که خانم دکتر سمیه گلپور تنها و تنها نماینده مجلس شورای اسلامی خواهد بود که از بدنه واقعی جامعه کارگری انتخاب خواهد شد . ما ضمن تأیید صلاحیت های ذاتی ، معنوی و تخصصی وی در حوزه کار و تولید اعلام می داریم حمایت واقعی شما عزیزان، دست افردی که از نام کارگران و بازنشستگان به نفع امیال خود بهره می برند کوتاه خواهد نمود .

در پایان از همه کارگران و بازنشستگان و اقشار مختلف مردم درخواست می شود ضمن مشارکت در انتخابات دوره دوازدهم مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخاباتی تهران ، ری ، شمیرانات ، اسلامشهر و پردیس ، نسبت به اعمال رأی به خانم دکتر سمیه گلپور چمرکوهی اقدام فرمایند. 

وعده دیدار پای صندوق های رأی 21 اردیبهشت سال 1403 

 سمیه گلپور چمرکوهی با کد انتخاباتی 52
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها