امروز شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۸۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند با انتشار بیانیه ای حمایت تمام قد خود را از دانشجویان آمریکایی که در مقابل ظلم و ستم و استکبار جهانی قد علم کرده اند ، را اعلام کرد .
بنام خداوند بخشنده و مهربان
ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیرو ما بانفسهم
اینک که رایحه بیداری و آگاهی ، مردم آمریکا به ویژه جوانان و فرهیختکان دانشگاهی را فرا کرفته است امید تازه ای برای اضمحلال و سرنگونی نظام صهیونیستی سرمایه داری که بیش از هفتاد سال است قدرت سیاسی و حکومتی آمریکا و غرب را در اختیار خود گرفته و ملتهای آنان را به اسارت رژیم لیبرال سرمایه داری در آورده است ، ایجاد شده است . 
آری ظلم و ستمگری و کشتار بی رحمانه کودکان و زنان و انسانهای بی گناه در فلسطین به ویژه در غزه توسط رژیم صهیونیستی جنایتکار  و حمایت آشکار و بی پروای دولتهای غربی و آمریکا از این رژیم باعث بیداری مردم و روشنفکران این کشورها در غرب گردیده است . 
وجدان بیدار و احساسات پاک قشرهای زیادی از مردم به ویژه جوانان دانشجو در آمریکا و غرب کاخ ظلم و ستمگری دولتهای آنها را به لرزه درآورده است . مشاهده صحنه های دلخراش به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین که تنها گناهشان دفاع از سرزمین و خانه هایشان است ، مرگ هزاران کودک معصوم در اثر بمبارن و موشکباران و محاصره کامل آنان و تحمیل گرسنگی و تشنگی ، تجاوزات پی در پی به خانه ها و بیمارستانها و انبارهای آذوقه و غذا و ده ها جنایت جنگی دیگر بالآخره از بک طرف موجب رسوایی رژیم نا مشروع و ستمگر اسرائیل گردید و از طرف دیگر باعث بیداری ملتهای جهان نسبت به نظام سلطه و استکباری غرب و آمریکا شده است . 
کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند ضمن حمایت از حرکت آگاهی بخش و آزادی خواهانه دانشجویان آمریکایی و پشتیبانی از خواسته های بر حق آنان مبنی بر توقف نسل کشی مسلمانان در فلسطین ، حملات وحشیانه و خشونتهای بی شرمانه پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا را شدیدا محکوم نموده و از وزارت امورخارجه کشورمان ومجامع و سازمانهای بین المللی مسؤل انتظار دارد نسبت به توقف فوری سیاستهای خشونتبار دولت آمریکا و برخی دیگر از دولتهای غربی و حمایت از حقوق بشر و حق آزادی بیان و اعتراض مسالمت آمیز دانشجویان آمریکا حمایت و اقدامات لازم را انجام دهند . 

کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها