امروز شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸
حزب الله:
مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه ای به جزییات حمله انجام شده به مرکز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی اشاره کرد.
به گزارش کانون به نقل از المیادین، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله دیگری خبر داد که به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست انجام داده است.
در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در راستای واکنش به حمله‌های رژیم صهیونیستی به روستاهای استوار و منازل غیرنظامیان به ویژه کشتار حنین که به شهادت و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان منجر شد، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان امروز چهارشنبه ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ مرکز تجمع نظامیان دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.
برچسب ها: حزب الله ، حرش نطوعه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها