امروز پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۴
کد خبر: ۷۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۲
شورای وحدت همزمان با آغاز عملیات وعده صادق توسط جان بر کفان و عاشقان این مرز و بوم ، علیه نیروهای متخاصم و متجاوز صهیونیستی ، بیانیه ای صادر و حمایت همه جانبه خود را اعلام کرد .
بسم رب الشهداء و الصديقين
اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم‌‌

دیگر بار خیبر به نوای الله اکبر فرو ریخت و بار دیگر ابابیل بر خانه عنکبوت لرزه افکندند که در تحقق وعده الهی شکی نیست. 
عملیات غرورآفرین «وعده صادق» بار دیگر به مستکبرین و عمالشان یادآوری کرد که فرزندان علی را صبری است حسنی و شور جهادی است حسینی ... 
کوردلان رژیم اشغالگر قدس و صهیونیست های کودک کش که غزه را به خاک مظلومان رنگین کرده و به پشتوانه شیطان بزرگ دست به هر جنایتی می زدند، هیچگاه تصور نمی کردند غیورمردان ایران زمین اینگونه آن ها را اسیر تدبر و خشم خود نموده و گنبد به ظاهر آهنین را به لانه سست عنکبوت مبدل کنند. 
شورای وحدت، این پیروزی بزرگ را به همه مسلمین و آزادگان جهان تبریک گفته و بر حق مسلم جمهوری اسلامی ایران در دفاع از کیان خود تاکید می کند. رژیم صهیونیستی و متحدانش باید بدانند که هر اقدامی بر علیه منافع ملی ایران با واکنشی متناسب و در زمان مناسب مواجه خواهد شد و ممکن نیست که به کنسولگری یک کشور حمله نظامی کرده و عملشان بی پاسخ بماند. 
شب گذشته نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بار دیگر در برابر ملت غیور خود سربلند شده و به عمل نشان دادند که حافظان راستین جان، مال، ناموس و کیان و شریعت این سرزمین هستند تا پرچم اسلام را به موعود و امام زمان خود تحویل دهند.  
دیشب حاج قاسم و یاران شهیدش در مقابل بهشتیان روسفید بوده و کودکان غزه با لبخند، وعده الهی را زمزمه کردند که : جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا.

روابط عمومی شورای وحدت
یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
برچسب ها: شورای وحدت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها