امروز پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۷۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۴
وزیر بهداشت:
وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه نرخ تعرفه ویزیت پزشکی تنها در مسیر شورای عالی بیمه باید انجام شود اظهار کرد: تعرفه‌گذاری روال قانونی دارد و باید از مسیر شورای عالی بیمه انجام شود و اگر انجمنی از این قانون تمرد کند بر خلاف قانون است و هویت خود را زیر سوال می‌برد.
به گزارش کانون بهرام عین اللهی ـ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ـ با تاکید بر اینکه نرخ تعرفه ویزیت پزشکی تنها از مسیر شورای عالی بیمه باید انجام شود، اظهار کرد: هرگونه تعرفه گذاری خارج از مسیر شورای عالی بیمه غیرقانونی است.
وی ادامه داد: اینکه هر انجمنی تعرفه‌ای مشخص کند خلاف قانون است. قانون مجلس تعیین کرده است که شورای عالی سلامت و بیمه‌ها باید تعرفه‌ها را مشخص کنند این تعرفه‌ها به برنامه بودجه ارسال شود و پس از تایید این بودجه‌ها به هیئت دولت ارسال شود تا هیئت دولت آن را تصویب کند.

عین اللهی تاکید کرد: تعرفه گذاری روال قانونی دارد و اگر انجمنی از این قانون تمرد کند بر خلاف قانون است و هویت خود را زیر سوال می‌برد. حرمت امامزاده به متولی آن است و ما باید خودمان حرمت خود را نگه داریم و اگر ما با هم همراه نباشیم دیگر مردم به ما اعتماد نمی‌کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها