امروز دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۷۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹
سردار شریف:
سخنگوی سپاه گفت: جمهوری اسلامی ایران همیشه حامی مردم فلسطین است و هر گونه رفتاری که موجب تعرض به حریم جمهوری اسلامی ایران شود با پاسخ پشیمان کننده مواجه خواهد شد.
به گزارش کانون سردار رمضان شریف بعد از ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: رژیم صهیونیستی پس از ۶ ماه از عملیات طوفان الاقصی در شرایط سختی قرار گرفته است.
وی ادامه داد: اشغالگران قدس انتظار چنین عملیاتی از مبدا غزه را نداشتند و در طوفان الاقصی متحمل شکست غیر قابل جبرانی شدند و احساس می‌کنند در شرایط فروپاشی قرار گرفته‌اند و دست بر هر اقدامی می‌زنند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: رژیم اشغالگر قدس چه در بخش‌های اقتصادی، حقوقی، رسانه‌ای و سیاسی صحنه را باخته‌اند و هر لحظه منتظر انتقام از سوی جبهه مقاومت هستند.

سردار شریف اظهار کرد: صهیونیست‌ها سابقه نداشته است پرونده‌های آنها در دادگاه لاهه بررسی شود و میلیون‌ها نفر در کشورهای عربی و غربی علیه آنها شعار بدهند.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران همیشه حامی مردم فلسطین است و هر گونه رفتاری که که موجب تعرض به حریم جمهوری اسلامی ایران شود با پاسخ پشیمان کننده مواجه خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها