امروز سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۰
کد خبر: ۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱
در آستانه روز قدس؛
کانون فارغ‌التحصیلان شبه قاره هند در آستانه راهپیمایی روز قدس ضمن صدور بیانیه ای از همه هموطنانمان درخواست کرد تا با حضور پرشور خود جنایات اسرائیل را محکوم کنند.
به گزارش کانون،کانون فارغ‌التحصیلان شبه قاره هند در آستانه راهپیمایی روز قدس ضمن صدور بیانیه ای از همه هموطنانمان درخواست کرد تا با حضور پرشور خود جنایات اسرائیل را محکوم کنند.
متن بیانیه بدین شرح است.
بنام خداوند درهم کوبنده ستمگران
حضرت امام خمینی ره رهبر کبیر انقلاب اسلامی سالها پیش رژیم صهیونیستی را غده سرطانی خواند. این  تعبیر درست و واقع بینانه، اکنون که ماهیت پلید و ضد بشری این رژیم خبیث و قاتل مقداری برای جهانیان ر‌وشن شده ، به خوبی قابل فهم و مشاهده است . 
رژیم صهیونیستی اسرائیل به هیچ یک از قوانین بین المللی و اصول انسانی و ارزشهای بشری پایبند نبوده و نخواهد بود . حمله به کنسولگری کشور عزیزمان در سوریه و به شهادت رساندن تعدادی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران که به عنوان مشاوران نظامی به صورت قانونی در کشور سوریه در حال مأموریت بودند ، تشکیل و راه اندازی گروه های مسلح تروریستی داعش ، النصره و جیش العدل و قتل و ترور مسلمانان مظلوم و بی گناه در ایران و عراق و سوریه گوشه ای از کارنامه سیاه و شرم آور رژیم تروریستی اسرائیل است . 
در آستانه روز جهانی قدس یادآور می شویم که  این روز بزرگ میراث ارزشمند امام خمینی ره بوده و هر ساله با پرچمداری رهبر عالیقدر انقلاب حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی در ایران و دیگر کشورهای جهان برگزار می شود. در این روز میلیون ها مسلمان و غیر مسلمان آزادیخواه و عدالت طلب با راهپیمایی های با شکوه و سخنرانی ها و بیانیه های خود همبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین اعلام و مخالفت خود را با رژیم اشغالگر قدس اعلام می دارند. اکنون حرکت مردمی روز قدس تبدیل به سیلی عظیمی شده است تا بنیان این غده سرطانی را برکنند و  کشورهای اسلامی و جهان را از موجودیت این رژیم پلید پاکسازی نمایند . 
کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند ضمن محکوم نمودن جنایات تروریستی رژیم منحوس اشغالگر قدس در حمله به کنسول گری کشورمان در سوریه و حملات تروریستی در سیستان و چابهار 
از هموطنان عزیز و غیور دعوت می کند که با شکوه تر از سالهای پیش به ندای مقتدا و رهبر عزیزمان لبیک گفته و با حضور پر شور خود جنایات گسترده رژیم وحشی و خون آشام اسرائیل را محکوم و همبستگی بیشتر خود را با ملت مظلوم فلسطین به نمایش بگذارند .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها