امروز دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۷۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵
مقاومت اسلامی عراق از عملیات خود علیه یکی از پایگاه‌های هوایی رژیم اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.
به گزارش کانون مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز پنجشنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین در غزه، یکی از پایگاه‌های هوایی رژیم اسرائیل را هدف قرار داده است.
بر اساس بیانیه مقاومت عراق، پایگاه هوایی «رامات دیوید» که یکی از سه پایگاه‌ هوایی مهم تل‌آویو است، با پهپاد هدف قرار گرفته است. این پایگاه در شمال فلسطین اشغالی است.

مقاومت عراق بر تداوم حمله به مراکز دشمن صهیونیستی در راستای تکمیل مرحله دوم از عملیات خود علیه اشغالگران صهیونیست تأکید کرده است.

مقاومت عراق بامداد دوشنبه در عملیاتی مشابه، بندر ام الرشاش (ایلات اشغالی) را در جنوب فلسطین اشغالی با پهپاد هدف قرار داد که اصابت دقیقی داشته و ارتش رژیم اسرائیل اذعان کرد که پهپاد به پایگاه نظامی در مجاورت بندر اصابت کرده است.

از زمان یورش ارتش رژیم اسرائیل به نوار غزه، مقاومت اسلامی عراق و لبنان در راستای همبستگی با مقاومت و مردم فلسطین در نوار غزه، اقدام به شلیک موشک، راکت و پهپاد و گلوله‌های توپ به سمت اراضی اشغالی کرده‌اند. جنگ علیه غزه شش ماه است که ادامه دارد و طی این مدت بیش از 32 هزار نفر عمدتا زنان و کودکان به شهادت رسیده و 75 هزار نفر زخمی شده‌اند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها