امروز سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۷۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴
وزیر تعاون از استقبال ۹۰درصدی مردم از طرح کالابرگ الکترونیکی خبر داد و گفت: مرحله سوم این طرح از ۱۸ فروردین آغاز خواهد شد.
به گزارش کانون به نقل از تسنیم، سید صولت مرتضوی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی درخصوص اجرای طرح فجرانۀ کالابرگ الکترونیکی و میزان استقبال از این طرح گفت: از 20 اسفند 1402 مرحله دوم این طرح را آغاز کردیم که هنوز هم ادامه دارد و از 18 فروردین مرحله سوم آغاز خواهد شد.
وی افزود: تا هفتۀ اول سال 1403، حدود 60 درصد از جامعۀ هدف در این مرحله استقبال داشتند و در مجموع، استقبال مشمولان از این طرح را بالای 90 درصد پیش‌بینی می‌کنیم.
وزیر تعاون در پاسخ به این سؤال؛ "آیا در مرحلۀ سوم تغییری در کالاها صورت می‌گیرد و یا اینکه این طرح تمدید هم خواهد شد؟"، خاطرنشان کرد: هنوز تصمیمات جدید اتخاذ نشده است و تمهیدات جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد؛ اگر بنا شد تمدیدی صورت بگیرد، اطلاع‌رسانی‌های لازم صورت می‌گیرد.

به گزارش کانون، وزارت تعاون بهمن 1402 طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود: «مرحله جدید و بزرگ طرح ملّی کالابرگ الکترونیکی با عنوان «طرح فجرانه» در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار یارانه‌بگیر با اولویت خانوار دهک‌های پایین جامعه (اول تا هفتم) در دهه مبارک فجر و همزمان با چهل‌وپنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از 17 بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا 17 اردیبهشت‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت».

این طرح درخصوص یازده قلم کالای اساسی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قندوشکر، تخم‌مرغ و حبوبات می‌شود. در این طرح، 18 تا 20 هر ماه حساب سرپرستان خانوار شارژ می‌شود، هم‌چنین که این اعتبار هر ماه شارژ می‌شود و نیاز نیست حتماً یک بار در ماه خرید کنند و در خریدهای متعدد می‌توانند از این امکان بهره ببرند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها