امروز دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۷۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
مقاومت اسلامی عراق در ادامه عملیات‌های خود ضد اشغالگران و در راستای حمایت از مردم غزه، بامداد امروز سه‌شنبه اعلام کرد که یک پایگاه هوایی دشمن صهیونیستی را هدف حمله پهپادی قرار داده است.
به گزارش کانون مقاومت اسلامی عراق که طی روزهای گذشته حملات خود ضد مواضع رژیم اشغالگر صهیونیستی را شدت بخشیده است، بامداد امروز سه‌شنبه از یک عملیات دیگر علیه اشغالگران خبر داد.
مقاومت عراق در بیانیه‌ای به این منظور اعلام کرد که پایگاه هوایی «تل‌نوف» رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی را هدف حمله پهپادی خود قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق تأکید کرد: این عملیات در راستای حمایت از مردم غزه و در پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر در حق غیرنظامیان بی‌دفاع فلسطینی انجام شد و مقاومت عراق در تکمیل مرحله دوم از عملیات‌های خود در برابر اشغالگران، به نابودی مراکز و استحکامات دشمن ادامه می‌دهد.

بامداد دیروز هم مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان آن با سلاح‌های مناسب به یک هدف حیاتی در سرزمین‌های اشغالی حمله کردند. این عملیات در چارچوب ادامه عملیات‌های مقاومتی در برابر اشغالگران و در راستای حمایت از ملت فلسطین در غزه و در پاسخ به جنایاتی است که رژیم اشغالگر علیه این مردم مرتکب می‌شود.

هم‌زمان با آن رسانه‌های صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در ایلات اشغالی خبر داده اعلام کردند که این منطقه هدف حمله موشکی یا پهپادی قرار گرفته است.
این رسانه‌ها گزارش دادند که اشیاء ناشناخته‌ای در ایلات فرود آمده چند نقطه را هدف قرار داد و یک پایگاه نظامی اسرائیل در ایلات هدف حمله پهپادی قرار گرفت، همچنین صدای انفجارهای مهیب به گوش می‌رسد.

این درحالی است که بامداد یکشنبه هم مقاومت اسلامی عراق از هدف قرار دادن یک موضع حساس و حیاتی رژیم صهیونیستی توسط پهپاد خبر داده بود.

مقاومت عراق در بیانیه خود به این منظور اعلام کرد: یک هدف حیاتی در شهرک «عیلبون» واقع در منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی را با پهپاد هدف قرار دادیم. این عملیات در چارچوب حمایت از مردم مظلوم غزه و پاسخ به جنایات مستمر رژیم صهیونیستی علیه آنها صورت گرفته است و ما همچنان به درهم کوبیدن مواضع دشمن ادامه خواهیم داد.

به‌گفته منابع میدانی، جبهه مقاومت عراق در راهبرد جدید خود، مراکز بسیار مهم صهیونیست‌ها از جمله فرودگاه‌ها و پایگاه‌های هوایی را هدف قرار می‌دهد و در تلاش است فضای هوایی رژیم صهیونیستی را ناامن کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها