امروز شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
به دلیل کاهش تصادفات؛
رزمایش طرح نوروزی ۱۴۰۳ با حضور سردار رادان، فرمانده کل انتظامی امروز ۲۰ اسفندماه برگزار شد و بیش از ۸۰ هزار نفر در دستگاه‌های مختلف برای ایجاد سفری امن مشارکت دارند.
به گزارش کانون رزمایش طرح نوروزی ۱۴۰۳ امروز ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی، و سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا و مدیران سایر دستگاه‌های مرتبط در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد.
سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در رزمایش طرح نوروزی ۱۴۰۳ گفت: در آستانه ۲ بهار بسیار زیبای بهار قرآن و بهار طبیعت هستیم.

وی افزود: همه خدمت گذاران به مردم شریف و عزیز ایران اسلامی برای سفرهای ایمن و توأم با سلامت با شعار آرامش و امنیت سفر در بهار قرآن و طبیعت تلاش خواهند داشت.

سردار حسینی گفت: بیش از ۸۰ هزار نفر همکاران در دستگاه‌های مختلف اعم از حمل و نقل جاده‌ای، امداد و نجات، هلال احمر، اورژانس کشور، امداد خودرو، آتش نشانی و تمام مجموعه‌ها در کنار همکاران ما در مجموعه پلیس راهور فراجا و در کنار مردم آنچه که حق مطلب است برای سفرهای امن در ایام نوروز با بهترین شرایط برای مردم عزیز مهیا می‌کنند.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: سوانح رانندگی هر ساله باعث داغ دار شدن تعدادی خانواده‌ها می‌شوند سال گذشته ۱۲۱۷ نفر از هموطنان فقط در نوروز جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: ما موظف هستیم بهترین شرایط برای تردد مردم ایجاد کنیم اما خط قرمزهایی دادیم که اگر رعایت نشود برخورد جدی می‌شود، ضمن تشکر از قشری که بر مدار قانون رفتار می‌کنند که باید از صمیم قلب از این عزیزان تشکر کرد اما این خط قرمز برای آن اقلیت است که رعایت نمی‌کنند و باعث ایجاد سوانح برای دیگران می‌شوند و با آنها برخورد جدی می‌شود.

وی گفت: در بیش از ۲۳۰ کیلومتر از جاده‌های کشور تلاش خواهیم کرد با عزم جدی بتوانیم بهترین شرایط برای مردم در این چند روز طرح نوروزی انجام دهیم.امیدوارم در پایان سال طرح نوروزی با یک آمار خیلی خوب از تعداد سوانح که حداقل ممکن باشد را شاهد باشیم.

سردار حسینی گفت: الحمدالله توانستیم با همکاری مردم درصدی از سوانح را کاهش دهیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها