امروز دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۷۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
رهبر انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان؛
حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری فرمودند: نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود.
به گزارش کانون نمایندگان مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (پنج‌شنبه) با حضور در حسینیه‌ امام خمینی(ره) با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در این دیدار به شرح ذیل است:

- ماه شعبان ماه بشارت‌هاست، ماه شادی‌هاست، ماه تطهیر دلها و نورانی کردن دلهاست با استغفار، با دعا، با مناجات. ماه آماده شدن برای ورود در برکات بی‌نهایت و بی‌پایان ماه مبارک رمضان است.

- باید عرض کنیم اللهم ان لم تکن غفرت لنا فی ما مضی من شهر شعبان فاغفر لنا فی ما بقی منه ان‌شاءالله. از این چند روزی که باقی مانده خداوند کمک کند و استفاده کنیم، شاید ان‌شاءالله خدای متعال تفضلی بکند به ما.

- تشکیل هر مجلس جدید، حامل امیدهای جدید است و برای کشور یک سرمایه با ارزش و مورد استفاده است. مثل یک خونی در رگ‌های مجموعه سیاسی و اجتماعی کشور جاری می‌شود.

- نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود.

- آن چیزی که می‌تواند شیرینی مجلس جدید را نابود کند سخنان اختلاف انگیر و دعوا راه انداختن ها و ستیزه گری های دشمن پسند است. باید خیلی مراقبت کرد.

- مجلس خبرگان در انتخاب خود، هیچگاه از اصول ثابت جمهوری اسلامی غفلت نکند.

- مجلس خبرگان مهمترین کار را بر عهده دارد، تعیین رهبری و مراقبت از حفظ صلاحیت رهبری شاید بزرگترین کار در مدیریت جامعه ایرانی در جمهوری اسلامی باشد، این را باید مجلس خبرگان مراقبت کند که اصول ثابت جمهوری اسلامی در گزینش‌ها و انتخاب‌هایی که خواهد داشت مورد غفلت قرار نگیرد یعنی انتخاب رهبری با رعایت و ملاحظه اصول ثابتی باشد که در جمهوری اسلامی آن اصول جزو مسلمات و ثوابت است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها