امروز شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۵
کد خبر: ۷۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
حاشیه جلسه دولت
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در اولین روز فروردین نمایشگاه بین‌المللی قرآن را آغاز خواهیم کرد.
به گزارش کانون به نقل از ایسنا، محمد مهدی اسماعیلی صبح امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اولین روز فروردین نمایشگاه بین‌المللی قرآن را آغاز خواهیم کرد. همه تمهیدات را فراهم کردیم که این نمایشگاه به بهترین نحو با حضور همه اقشار مردم به ویژه کودکان و نوجوانان برگزار شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه بخش‌های جانبی را برای حفظ سوره‌های کوتاه و سوره‌هایی که خانواده‌ها با آنها انس دارند آماده کرده‌ایم و یک پویش میلیونی برای آن راه خواهد افتاد. در طول ماه مبارک رمضان در همه استان‌ها تلاش می‌کنیم این موضوع را داشته باشیم.

اسماعیلی در ادامه یادآور شد: دیروز سند موسیقی از طرف آقای رئیس جمهور ابلاغ شد که این اتفاق بسیار مبارکی برای حوزه هنر است. ۴۵ سال بود این حوزه قانون بالادستی نداشت. این سند به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده و بسیار مترقی است. الان آن را منتشر کرده‌ایم و همه عزیزان می‌توانند آن را مورد استفاده قرار دهند.

وی همچنین بیان کرد: آقای رئیس جمهور دیروز هم مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره بنیاد پویانمایی را ابلاغ کردند و این بنیاد زیر نظر وزیر فرهنگ تشکیل خواهد شد. شهر جهانی صنایع خلاق فرهنگی هم با همکاری جهاد دانشگاهی و معاونت علمی جلو خواهد رفت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها