امروز دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۲
کد خبر: ۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
وزارت بهداشت فلسطین ظهر امروز اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۱۰ مورد جنایت طی ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه، ۹۲ شهروند فلسطینی را شهید و ۱۵۶ نفر دیگر را زخمی کرد.
به گزارش کانون به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین افزود: با احتساب شهدای ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه، شمار شهدای فلسطینی از آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر)، به ۳۰ هزار و ۳۲۰ نفر و شمار زخمی ها هم به ۷۱ هزار و ۵۳۳ نفر رسید.
در حالی جنگ علیه نوار غزه وارد یکصدو چهل و هشتمین روز خود شده که منابع خبری از سفر جداگانه هیات‌های رژیم صهیونیستی و جنبش حماس به شهر قاهره پایتخت مصر برای گفت‌وگوی غیرمستقیم درباره برقراری آتش‌بس در نوار غزه و تبادل اسیران خبر دادند.

شبکه تلویزیونی «کان» رژیم صهیونیستی به نقل از منابع مصری اعلام کرد: یک هیات اسرائیلی امروز شنبه به منظور گفت‌وگو درباره آتش‌بس در غزه، به قاهره سفر کرد.

براساس این گزارش، قرار است هیات اعزامی رژیم صهیونیستی به مصر، اسامی اسرای فلسطینی را که این رژیم قصد آزادی آنها را ندارد، به مقامات مصری ارائه کند.

در همین حال، یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد که جان و زندگی اسرای صهیونیست برای نتانیاهو اهمیت ندارد.

«محمد نزال» از رهبران جنبش حماس گفت که اظهارات اخیر «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های شهید «عزالدین القسام» نشان می‌دهد که نتانیاهو برای جان و زندگی اسرای صهیونیست در غزه اهمیتی قائل نیست.

وی تاکید کرد که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند که از مساله اسرای صهیونیست در غزه رهایی یابد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها