امروز سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۵
کد خبر: ۷۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
مدیرعامل جمعیت هلال احمر:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از امدادرسانی به چهار هزار و ۵۷۸ نفر در حادثه آبگرفتگی جنوب استان در چند روز اخیر خبر داد
به گزارش کانون، سیدمحمدمهدی سجادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براثر بارش‌های شدید باران در جنوب سیستان و بلوچستان و آسیب دیدن برخی شهرستان‌ها ۵۱۶ نیروی عملیاتی در قالب ۹۱ تیم به مناطق حادثه دیده نیکشهر، کنارک و چابهار اعزام شدند.
وی ادامه داد: نیروهای امدادی هلال احمر ضمن ارزیابی روستای‌های تحت تاثیر، خانه‌ها را از آب تخلیه و اقدام به توزیع اقلام امدادی کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: تاکنون نجاتگران هلال احمر برای یک‌هزار و ۴۰۰ نفر اسکان اضطراری انجام داده‌اند.
وی با اشاره به ادامه عملیات امدادرسانی به مردم سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: یک‌هزار و ۶۳۴تخته پتو،۸۵۴ تخته موکت، ۷۶۷بسته غذایی ۷۲ساعته، میان خانواده های تحت تاثیر توزیع شده است.

سجادی بیان کرد: همچنین با توجه به گرفتاری یک نفر ماهیگیر در یک قایق در سیلاب های منطقه یارمحمد بازار بخش پلان شهرستان چابهار، یک تیم امداد و نجات به رها سازی این ماهیگیر اقدام کردند.

وی خاطر نشان کرد: جهت کمک رسانی بهتر و به موقع تیم تخصصی واکنش سریع امداد و نجات استان و ۲ تیم از نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان هامون به روستاهای شارک و دنسر از توابع تلنگ شهرستان قصرقند اعزام شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها