امروز شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۷۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
سردار رادان خبر داد؛
فرمانده کل انتظامی کشور از انتقال صندوق‌های رأی توسط بالگردهای سپاه، ارتش و فراجا خبر داد.
به گزارش کانون به نقل از مهر، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در جمع خبرنگاران ضمن دعوت از ملت ایران برای حضور در انتخابات ۱۱ اسفندماه گفت: با تمهیداتی که انجام شده و آماده‌باش کاملی که همکاران ما در سراسر کشور از مرکز از تا مرزها دارند همه صندوق‌ها چه صندوق‌های سیار و چه صندوق‌های ثابت و مراکز نگهداری صندوق‌ها، حمل و نقل صندوق‌ها و همچنین قرار گرفتن صندوق‌ها در محیطی امن برای مردم و آسایش خیال آن‌ها پیش بینی شده است.

وی درباره نقش هوا فراجا برای انتقال صندوق‌های رأی به مناطق صعب‌العبور افزود: در این خصوص هماهنگی با ارتش، سپاه انجام شده و در مناطقی که امکان حضور نیست صندوق‌های رأی توسط بالگردهای سپاه، ارتش و فراجا منتقل خواهند شد.

سردار رادان در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا تاکنون مشکل امنیتی در حوزه انتخابات داشته‌ایم، گفت: به هیچ عنوان مشکلی نبوده و پلیس قبل از انتخابات در راستای جلوگیری از اقدامات خلاف قانون امنیت ستادهای انتخاباتی را مورد بررسی قرار داده است؛ پلیس با هرگونه تخلف برخورد خواهد کرد و در همین راستای تعدادی دستگیر شدند.

وی در مورد اینکه شایعاتی مبنی بر اینکه مرزهای کشور در زمان انتخابات بسته است گفت: مرزهای ما از حیث امنیت حتماً بسته است ولی از حیث اقدامات تجاری و بازرگانی و رفت و آمد زوار باز است.
برچسب ها: سردار رادان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها