امروز يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۷۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲
نامه متکی به مردم تهران برای معرفی لیست کامل شورای وحدت؛
دکتر منوچهر متکی سخنگو و سرلیست انتخاباتی شورای وحدت در نامه ای سرگشاده به معرفی و هدف لیست نهایی شورای وحدت برای شرکت در انتخابات پیش روی مجلس خبر داد‌.
به گزارش کانون، دکتر منوچهر متکی سخنگو و سرلیست انتخاباتی شورای وحدت در نامه ای سرگشاده ای خطاب به مردم تهران به معرفی و هدف لیست نهایی شورای وحدت برای شرکت در انتخابات پیش روی مجلس خبر داد‌.

 متن نامه بدین شرح است:

"تحول برای زندگی بهتر" شهار درد آشنایی است که آمده اند طرحی نو دراندازند. معتقدیم در نظام مسائل کشور 100 سرفصل مهم در حوزه های فرهنگ، اقتصاد، سیاست داخلی و خارجی، امنیت و آسیب های اجتماعی وجود دارد ه نیازمند بازتعریف و رسیدن به راه حل است. این راه حل را باید در چارچوب مبانی دینی، آموزه های امام (ره) و رهبری و کنکاش علمی و دانش روز جستجو نمود.

اما امروز:

هوای شهرمان خوب نیست، حال دل مردم عزیز ما خوب نیست، جوانان، پسرها و دخترها، پدرها و مادرها، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها در حال و هوای خاصی بسر می برند، باید پیام نگرانی هایشان را دریابیم.
برای برون رفت از فضای ناامیدی، شورای وحدت در این مرحله با هدف بازگشت مجلس به راس امور، تلاش چند ماهه ای را سامان داد تا در سایه ی خرد جمعی فهرستی از ظرفیت های علمی و تخصصی مورد نیاز مجلس و مردم را شناسایی و به عنوان نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی معرفی نماید. در این فهرست نام آشنایان مسبب وضع کنونی کشور وجود ندارند.

مردم عزیز تهران، ری، شمیرانات،اسلامشهر، پردیس و لواسانات اینک فهرستی که تلاش شد منطبق بر ویژگی های فوق باشد از سوی هیئت عالی شورای وحدت تقدیم حضورتان میگردد. تصمیم شما هرچه باشد مورد احترام ماست. 

بنده خدا - منوچهر متکی 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها