امروز شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
مهدی باوندپور، محقق ایرانی و مدیرعامل شرکت داروسازی داروگستر طاق بستان :
مهدی باوندپور، محقق ایرانی و مدیرعامل شرکت داروسازی داروگستر طاق بستان وعضوشرکت های دانش‌بنیان و فناور ، در جلسه ای با وزیر اقتصاد و همتای مجارستانی وی به بحث و تبادل نظر پرداخت .
به گزارش کانون ، مهدی باوندپور، مدیرعامل شرکت داروسازی داروگستر طاق بستان ، دارای برند کپسول پنی فیکس( کم خونی ) و عضو مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه وعضوشرکت های  دانش‌بنیان و فناور ، بنابه دعوت دکتر بنی هاشمی( سفیر اسبق کشورمان در مجارستان) در همایش اقتصادی مشترک بین ایران و مجارستان که روز ۵ شنبه سوم اسفند ۱۴۰۲ در هتل اسپیناس تهران از ساعت ۹/۳۰ تا ۱۱ با حضور وزیر اقتصاد ، جناب آقای خاندوزی و همتای مجاری ایشان وحدود ۸۰ شرکت داخلی و تعدادی شرکت معتبر مجارستانی حضور پیدا کرد .
در این همایش در زمینه های مختلف اقتصادی تبادل اطلاعات شد. باوندپور در جریان این نشست گفت : دیپلماسی اقتصادی زمینه ساز پیشرفت اقتصاد است و اینکه انتخاب نام داورسازی داروگستر طاق بستان ، تاکید بر  اهمیت و معرفی این اثر تاریخی و تمدن با ارزش استان کرمانشاه میباشد که امیداست با کمک مسئولین خدوم ملت، علاوه بر تولید شغل پایدار در داخل کشور ، به امید خدا با فعالیت در زمینه صادرات دارو به  خارج از کشور طاق بستان را بیش از پیش به تمام دنیا معرفی کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها