امروز جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۷۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
چهارمین نشست مجمع اسلامی دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور با موضوع حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح عصر جمعه ۴ اسفندماه برگزار شد.
به گزارش کانون در ابتدای این نشست دبیران پنل ها و انجمن های دانش آموختگان خارج از کشور ایتالیا (مهندس قديري ابیانه)، مالزی (دکتر شباک)، پزشکان اروپا (دکتر حزینی)، کانون ( دکتر ابراهیمی و دکتر حلمی) و نماینده انجمن اروپا درخصوص موضوع انتخابات و مشارکت حداکثری مردم به صورت کوتاه به ایراد سخنرانی پرداختند. 
در ادامه مهندس سید مسعود حکیم جوادی دبیر مجمع دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور با ذکر این نکته که اعضای این مجمع که قبلا دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور بودند، معمولا مورد خطاب امامین انقلاب بودند، گفت: امام و رهبری انقلاب این عزیزان را به خودسازی توصیه می کردند و تاکید داشتند که شما نمایندگان حقیقی ایران در آن کشورها هستید. 
وی ادامه داد: در اسفند ماه ۹۳ تشکیل این مجمع کلید خورد و از آن زمان تا به امروز شاهد فعالیت های مختلف اعضای مجمع در امور تاثیرگذار کشور بوده ایم. 
حکیم جوادی یکی از اهداف تشکیل این همایش را دعوت از همه عزیزان برای تشویق و ترغیب بیشتر مردم به حضور حداکثری در انتخابات پیش رو عنوان کرد و افزود: همه شما عزیزان از عقلای جامعه هدف خود هستید و باید تلاش کنید تا مردم جامعه را به شرکت حداکثری در انتخابات تشویق و ترغیب کنید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها