امروز چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۹
کد خبر: ۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
امیر موسوی:
فرمانده کل ارتش گفت: با تجهیزات جدید سازمان رزم ارتش و تغییرات ساختار، انتظار است راه‌کنش‌های جدیدی را برای موفقیت بیش‌تر در ماموریت‌ها به‌کار گیرید.
به گزارش کانون سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم دانش‌آموختگی افسران ارشد دافوس آجا که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: به سهم خودم به محضر خانواده‌های محترم حاضر در این مراسم خیرمقدم می‌گویم و ایام اعیاد شعبانیه، روز جوان و میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
وی با گرامی داشت  ولادت باسعادت حضرت ولی‌عصر (عج) افزود: خداوند را شاکرم که جمع دیگری از هم‌رزمان عزیزمان موفق شدند این مقطع بسیار مهم تحصیلی را با موفقیت به سرانجام برسانند و به همه شما این دانش‌آموختگی را تهنیت عرض می‌کنم؛ به‌ویژه به برادران عزیزی که میهمان ما هستند و از کشورهای دوست در این دوره بوده‌اند.

فرمانده کل ارتش در ادامه با اشاره به اینکه دانشگاه فرماندهی و ستاد در سال‌های اخیر پیشرفت‌های خیلی خوب کمی و کیفی داشته و امید را برای داشتن یک ارتش کیفی‌تر و قدرت‌مندتر در دل‌های ما بیش‌تر می‌کند عنوان کرد: آن چه شما آموخته‌اید، انتظار سازمان و سایر کارکنان را بالا برده‌اید. چشم امید سازمان به این است که شما با آن چه که به دانش‌تان افزوده‌اید، منشا تصریح حرکت روبه‌جلو و تحولی در ارتش بشوید.

امیر موسوی با بیان اینکه فناوری‌های نوظهور و شالوده‌شکن و پیچیدگی جنگ‌های ترکیبی و تصویری که از آینده در چشم ماست موجب می شود از شما بیش از هر چیزی انتظار رویکرد تحولی در فرماندهی و مدیریت داشته باشیم تصریح کرد:  با تجهیزات جدید سازمان رزم ارتش و تغییرات ساختار، انتظار است راه‌کنش‌های جدیدی را برای موفقیت بیش‌تر در ماموریت‌ها به‌کار گیرید. توقع داریم روش‌های مدیریت و فرماندهی شما ارتقا یافته و کیفی‌تر شود.

فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه مهم‌ترین سرمایه این سازمان نیروی انسانی است خاطرنشان کرد: بسیار امیدواریم که شما با این سرمایه انسانی کم‌نظیر سازمان، بتوانیو فرماندهی هم‌افزا و موفق‌تری را اعمال کنید تا در نتیجه ارتش جمهوری اسلامی ایران سربلند به پیش برود.

امیر موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه نزدیک ۵ ماه است که دنیا شاهد انواع جنایات جنگی توسط رژیم کودک‌کش صهیونیستی است که با حمایت تمام قد آمریکای جنایت‌کار و حمایت دولت‌ها صورت می‌گیرد گفت: آن چه با عملیات بی‌سابقه طوفان‌الاقصی و مقاومت‌های بعد آن رخ داد، این رژیم نامشروع را در استیصال و درماندگی قرار داده که دیوانه‌وار و حیوان‌صفت به هر جنایتی دست می‌زنند تا بلکه زمان دیگری را به عمر منحوس‌شان اضافه کنند ولی شک نداریم که قدرت مقاومت آنان را در این نقشه بی‌سرانجام ناکام خواهد گذاشت.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: توجه همه هم‌رزمان و خانواده‌های فهیم ارتش را به ۱۱ اسفند، روز سرنوشت‌ساز انتخابات جلب می‌کنم و امیدوارم در آن روز شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن‌کورکن باشیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها