امروز جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹
کد خبر: ۷۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
جلسه مجمع دانش آموختگان کانون فارغ التحصیلان شبه قاره هند با حضور دبیران تشکل های این مجمع و آقای منوچهر متکی دبیر کل کانون در روز جمعه 27 بهمن ماه برگزار شد.
به گزارش کانون سید مسعود حکیم جوادی دبیر دانش آموختگان کانون با اعلام اینکه قرار است بزودی در 4 اسفند ماه همایش بزرگ دانش آموختگان شبه قاره هند با حضور 300 نفر مدعو و با هدف افزایش مشارکت در انتخابات پیش رو برگزار شود، درخصوص هماهنگی های این همایش صحبت کرد و از دبیران بخش های مختلف این مجمع درخواست داشت تا با جدیت بیشتر مسائل این همایش را دنبال کنند.
در ادامه دکتر منوچهر متکی دبیر کل کانون فارغ التحصیلان شبه قاره هند درباره آرایش سیاسی شورای وحدت در انتخابات گفت: به احتمال زیاد لیست 30 نفره شورای وحدت ترکیبی 7 نفره از بانوان، روحانیون، نیروهای جوان و شناخته شده سیاسی است و این احتمال وجود دارد که شورای وحدت با حزب «امنا» لیست واحدی اعلام کنند و این هم افزایی صورت گیرد.
در ادامه شیری از دبیران مجمع دانش آموختگان تلاش برای تبیین مشارکت حداکثری همه مردم را نکته مهم این همایش ذکر کرد و پیشنهاد داد تا آقای قدیری ابیانه به عنوان سخنران اصلی این همایش باشند.
دکتر باوند پور در ادامه جلسه از مشکلات عمده فارغ التحصیلان حوزه پزشکی که از خارج از کشور به ایران برمی گردند و با بی مهری های زیادی از طرف وزارت بهداشت مواجه می شوند گفت و تاکید کرد که نتیجه این برخوردها این می شود که بسیاری از آنها پشیمان شده و دوباره به خارج از کشور بر م یگردند که همه این ها خیانت به این نخبگان است. پیرو این مشکل، نامه ای از طرف مجمع دانش آموختگان کانون فارغ التحصیلان شبه قاره هند به معاون اول رئیس جمهور زده شده تا به صورت جدی این مشکل را حل کنیم.
در ادامه پیشنهاد تشکیل یک کارگروه تخصصی شامل 100 نفر از فارغ التحصیلان پزشکی و پیرا پزشکی خارج از کشور جهت بررسی بیشتر و پیگیری نامه مذکور داده شد. 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها