امروز يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۱
کد خبر: ۷۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
معاون رییس جمهور خبر داد؛
معاون امور مجلس رییس جمهور از آغاز عملیات اجرایی ساخت ۲ میلیون مسکن در کشور خبر داد.
به گزارش کانون به نقل از مهر سید محمد حسینی صبح پنج شنبه در شورای مسکن استان گیلان اظهار کرد: اقدامات و خدمات رسانی در ابعاد مختلف باید با سرعت و جدیت بیشتری دنبال شود.
معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است، افزود: اقدامات خرابکارانه دشمن علیه نظام اسلامی تمامی ندارد.

وی با بیان اینکه نهضت ملی مسکن از کلان پروژه‌های کشور است، گفت: همه دستگاه‌ها ملزم به همکاری و هم سویی در خصوص اجرای نهضت ملی مسکن هستند.

حسینی با بیان اینکه مسکن در معیشت و اقتصاد مردم نقش آفرین است، اضافه کرد: بخشی از درآمد مردم به اجاره بهای مسکن اختصاص داده می‌شود که با تأمین مسکن این مسائل حل می‌شود.

وی از آغاز عملیات اجرایی ساخت ۲ میلیون مسکن در کشور خبر داد و افزود: ساخت این تعداد مسکن در مناطق شهری و روستایی بخشی از چالش‌های این حوزه را حل می‌کند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه ناترازی در بخش آب هم وجود دارد، گفت: پروژه‌های آبرسانی عظیمی در کشور در حال اجرا است.

حسینی با اشاره به اینکه کشور با ۴ سال خشکسالی مواجه بوده است، اضافه کرد: خشکسالی مستمر ۴ ساله کشور در حوزه آب با چالش جدی مواجه کرد.

وی با بیان اینکه ناترازی ها در همه بخش‌ها در کشور بیداد می‌کرد، افزود: در بخش مسکن، انرژی، برق، پرداخت مالیات و سایر بخش‌ها دچار ناترازی بودیم که بخشی از آنها در حال جبران ناترازی ها هستیم.

معاون امور مجلس رئیس جمهور از احیای ۷ هزار واحد راکد در کشور خبر داد و اضافه کرد: شاهد خیل عظیم بازگشت به کار و اشتغالزایی افراد در کشور هستیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها