امروز دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۰
کد خبر: ۷۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷
وزیر کشور گفت: انتخابات فرصت کم نظیری برای مردم به منظور شرکت در تصمیم گیری‌های کلان کشور و ایفای نقش مهم آنها در تعمیق مردم‌سالاری دینی است.
به گزارش کانون به نقل از خبرگزاری صداوسیما ، وزیر کشور در افتتاحیه دومین رویداد روایت پیشرفت؛ مروری بر دستاورد‌ های دولت مردمی سیزدهم که در محل نمایشگاه‌های دائمی آستان قدس رضوی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات یک نقطه مهم در کشور محسوب می‌شود.

احمد وحیدی تصریح کرد: انتخابات فرصت کم‌نظیری برای مردم به منظور شرکت در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور و ایفای نقش مهم آنها در تعمیق مردم‌سالاری دینی است که توسط مردم ما رقم می‌خورد. در انتخابات ۱۱ اسفند با حضور گسترده مردم و انتخاب آنچه را که به صلاح کشور می‌بینند، شاهد ریل‌گذاری مطلوب مردم در جهت امنیت و منافع ملی، پیشرفت و تامین مصلحت کشور و تشکیل ایران عزیز و قوی خواهیم بود.

وزیر کشور گفت:‌ نمایشگاه نمایش گوشه‌ای از تلاش‌های گسترده همه دستگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشمندان و دانشوران ما است که توانسته‌اند گام‌های بلندی در رابطه با تولید محصولات مورد نیاز کشور بردارند، بخش قابل توجهی از خودکفایی کشور را تامین کنند و افق‌های پیش روی مهمی را ترسیم نمایند تا بتوانند این مسیر را با اقتدار و شتاب هرچه بیشتر دنبال کنند.

وحیدی عنوان کرد: نمایشگاه نمایش‌دهنده این موضوع است که ما هرچه را خواستیم عمل کردیم و هرچه را دانشمندان، مهندسان و صنعتگران ما خواستند، با اعتماد به نفس و اراده محقق کردند. ان شاءالله این مسیر می‌تواند برای همه جوانان و مشتاقان به ایران قوی، عزیز و پیشرفته عبرت‌آموز باشد که بتوانند کشور خود را در اوج قدرت، عظمت و شکوه به پیش ببرند. این موارد گوشه‌ای از توانمندی‌های خلق شده توسط انقلاب اسلامی و مردم بزرگ ما است که در این سرزمین مقدس هستند.

وی با اشاره به اینکه روایت پیشرفت تلاش دارد فهم عمیقی از آنچه در کشور اتفاق افتاده و به منصه ظهور رسیده را در منظر دید مردم قرار دهد، عنوان کرد: پیشرفت‌های فراوانی اتفاق افتاده، اما مردم مطلع نیستند، بخشی اشکال خود ماست که نتوانستیم درست اطلاع‌رسانی کنیم. امروز در بسیاری از حوزه‌ها در سطح جهان صاحب رتبه و نام و نشان هستیم که به برکت انقلاب و تلاش‌های فراوان صورت گرفته، است. دولت انقلابی و مردمی نیز با تمام قوا به دنبال تعمیق و توسعه هرچه بیشتر این حرکت است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها