امروز دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۶۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
امروز (دوشنبه، ۱۶ بهمن) و در پنجمین روز از دهه مبارک فجر، تعداد ۶۸۵ دستگاه ناوگان نو و بازسازی شده، در مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی به شبکه ریلی کشور اضافه شد.
به گزارش کانون در این مراسم که با حضور «مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی و «سید میعاد صالحی» مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در محل ایستگاه راه‌آهن تهران برگزار شد، تعداد ۶۸۵ دستگاه ناوگان نو و بازسازی شده شامل لوکوموتیو، واگن‌های باری و مسافری به شبکه ریلی به ارزش سه‌هزار و ۳۵۸ میلیارد تومان وارد شبکه ریلی شد.
در بخش واگن‌های باری توسعه یافته تعداد ۳۹۲ دستگاه واگن لبه بلند، ۵۷ واگن لبه کوتاه، ۸۶ واگن حمل غلات، ۳۵ واگن حمل بالاست و ۷۵ واگن کانتینری در مجموع به ارزش یک‌هزار و ۹۳۵ میلیارد تومان وارد شبکه ریلی شد.

در بخش لکوموتیوهای توسعه یافته، تعداد ۱۰ دستگاه لکوموتیو نو و پنج دستگاه لکوموتیو بازسازی شده در مجموع به ارزش یک‌هزار و ۱۱۰ میلیارد تومان وارد شبکه ریلی شد.

همچنین در بخش واگن‌های مسافری توسعه یافته، ۲ دستگاه واگن نو و ۲۳ دستگاه واگن بازسازی شده در مجموع به ارزش ۳۱۳ میلیارد تومان به شبکه ریلی اضافه شد

برپایه این گزارش، مجموع ناوگان تولید شده در بهار، تابستان و پاییز امسال یک‌هزار و ۳۱ دستگاه به ارزش چهار هزار و ۳۶۷ میلیارد تومان است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها