امروز پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۶۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند مفتخر است که این پیروزی های پی در پی و گسترش نفوذ انقلاب اسلامی را به ملت ایران و پرچمدار و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مد ظله العالی تبریک و تهنیت عرض نماید.
 به نام خداوند هستی بخش
«یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَ صابِرُوا وَ رابِطُوا وَ اتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُون

مقام معظم رهبری(حفظه الله):
«روز دوازدهم بهمن‌ماه، به یک معنا روز شروع قدرت اسلامی است. با ورود امام بزرگوار، نظام پوسیده‌ی فاسد پادشاهی  نابود شد .»آغاز چهل و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را در حالی جشن می گیریم که بخش قابل توجهی از جهان اسلام عطر و بوی ارزش‌های انقلاب اسلامی را بخود گرفته و اختاپوس استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و برخی رژیم های غربی و صهیونیستی بر اثر ضربات پی در پی انقلاب اسلامی و محور مقاومت در حال احتضار و کوچک شدن است . 
خون پاک شهدای گرانقدر از ابتدای انقلاب اسلامی در ایران تا لبنان و فلسطین و عراق و سوریه و دیگر شهدای عزیز در جای جای کشورهای جهان ، آنچنان عظمت و شکوهی از آگاهی و وحدت عدالت خواهان و خداجویان در ملتها و مردم جهان ساخته که روز به روز شاهد ضعیف تر شدن نظام شیطانی سلطه از یک طرف و رشد و بالندگی مبارزان حق طلب از جانب دیگر هستیم. کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند مفتخر است که این پیروزی های پی در پی و گسترش نفوذ انقلاب اسلامی را به ملت ایران و پرچمدار و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مد ظله العالی تبریک و تهنیت عرض می نماید ، یاد شهدای گرانقدر و جانبازان و ایثارگران جان برکف کشور عزیزمان را گرامی می دارد و از خداوند متعال پیشرفت و توسعه بیش از پیش و رفاه و سربلندی مردم عزیزمان را مسألت می نماید . 
مطمئنا ملت مقاوم و آگاه ایران در انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه با حضور با شکوه خود ارواح پاک شهیدان را شاد و دوستداران انقلاب اسلامی را، که در سراسر جهان چشم به ایران دوخته اند، امیدوار و خوشحال خواهد نمود . 
سلام بر امام و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی و درود بی پایان به ارواح پاک شهدای انقلاب اسلامی ، محور مقاومت و فلسطین.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها