امروز شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۰
کد خبر: ۶۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
متکی:
سخنگوی شورای وحدت، تصریح کرد: همان طور که توسط بزرگانی مانند شهید بهشتی حزب جمهوری اسلامی شکل گرفت و بسیار اثر گذار بود، شورای وحدت می تواند در آن جایگاه نقشی پدرانه را ایفا کند.
به گزارش کانون به نقل از فارس منوچهر متکی دبیر هیأت اجرایی شورای وحدت در گردهمایی سراسری رؤسای این تشکل سیاسی خاطرنشان کرد: امیدواریم که شورای وحدت، منادی وحدت در جامعه در راستای حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد.
وی در ادامه تصریح کرد: مقطع حساس کنونی و نزدیکی به انتخابات به نشست شورای وحدت اهمیت خاصی داده است که امیدوارم بتوانیم از این فرصت بهترین استفاده را داشته باشیم.

سخنگوی شورای وحدت، افزود: ۴۰ حزب تصمیم گرفتند و  شورای وحدت را تاسیس کنند و  امیدوارم این تشکل منادی وحدت در جامعه در راستای حراست از دستاوردهای انقلاب باشد.

متکی اظهار کرد: انتظار ما این است که در تهران حد نصاب قابل قبولی از مشارکت را شاهد باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: در سه سال گذشته تقریبا دوره تثبیت شورای وحدت را طی کردیم و به عنوان یک مجموعه متعهد به نظام، ولایی، انقلابی و ارزشی برای نخبگان و جریان‌های سیاسی و  نیز آرام آرام برای مردم شناخته می شود.

سخنگوی شورای وحدت با اشاره به تشکیل حزب جمهوری اسلامی در اوایل انقلاب، اذعان داشت: همان طور که توسط بزرگانی مانند شهید بهشتی حزب جمهوری اسلامی شکل گرفت و بسیار اثر گذار بود، شورای وحدت می تواند در آن جایگاه نقشی پدرانه را ایفا کند.

متکی با اشاره به اولویت‌های شورای وحدت افزود: انتخابات، کار دوم ما در شورای وحدت است و کار اصلی، بررسی موضوعات مهم در حکمرانی است؛ در کشور مسائل و سر فصل‌های مهم در بخش‌های مختلف اعم از سیاست خارجی، فرهنگی و اقتصادی و … وجود دارد که البته در همه آن‌ها اجماع نداریم.

وی در ادامه گفت: در آمریکا جلسه می‌گذارند که در رابطه با ایران باید چه کنیم؛ از جمله دو سناریو برای مقابله با ایران مشخص کردند که یک سناریو، براندازی و دیگری تغییر رفتار ایران است. سیاست «چماق و هویج» آمریکا هم در واقع برای اجرای این دو سناریو است.

سخنگوی شورای وحدت، تصریح کرد: آمریکایی ها سیاست شان در قبال ایران تغییر نکرده و دشمنی هایشان همیشه ادامه دار بوده و ما باید در انتخابات پیش رو با مشارکت پرشور جواب دشمنان ایران را بدهیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها