امروز شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۶۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
جزییاتی از هشتمین جلسه بزرگ‌ترین دادگاه منافقین؛
هشتمین جلسه بزرگ‌ترین دادگاه منافقین با حضور خانواده قربانیان ترور به صورت علنی برگزار و مسوول آموزش تروریست‌ها و دیگر متهمان محاکمه شدند.
به گزارش کانون به نقل از مهر هشتمین جلسه بزرگ‌ترین دادگاه منافقین با حضور خانواده قربانیان ترور به صورت علنی آغاز شد.
این دادگاه در دادگستری استان تهران در مجتمع قضائی امام خمینی و شعبه ۱۱ دادگاه کیفری برگزار و قاضی دادگاه حجت‌الاسلام والمسلمین دهقان و مستشاران دادگاه مرتضی تورک و امین ناصری است.

در این دادگاه به اتهامات ۱۰۴ متهم حقیقی و یک متهم حقوقی از منافقین رسیدگی می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین دهقانی قاضی دادگاه با اشاره به لایحه یکی از شکات درباره سیاسی نبودن گروهک تروریستی منافقین در هیچ برهه زمانی از فعالیتش، گفت: در این لایحه آمده است که گروهک مذکور برخلاف ادعاهای خود هیچ‌گاه مبارزه با ستم و ظلم را نداشته است؛ آن‌ها در راستای سیاست سیا و رژیم پهلوی تبدیل به ماشین کشتار شدند و هیچ‌گاه در راستای منافع ملی حرکت نکردند؛ این موضوع در اعتراف‌های فردی به نام افراخته برای ساواک است که گفته بود قصد داریم آیت‌الله بهشتی با بکشیم.

در ادامه قاضی از نماینده خواست تا ادامه کیفرخواست را ادامه دهد.

محاکمه مسؤول آموزش تروریست‌ها

مهری علیقلی متهم ردیف ۸۹ در دادگاه رسیدگی به جرایم گروهک تروریستی منافقین است. از جمله فعالیت‌ها و مسوولیت‌های او شامل مسؤول آموزش شاخه‌ی نظامی نفاق، معاون تیم نظامی- تروریستی در سال ۱۳۷۳ و عضویت در شورای رهبری گروهک در سال ۱۳۷۴ است و نامبرده در حال حاضر از مسؤولین ستاد داخله گروهک در آلبانی است.

ضمناً نامبرده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-۱۲۷/۱-۲۰۰۹ است.

پشت پرده محفل ترور در اصفهان

مرتضی فخار متهم ردیف ۹۰ در دادگاه رسیدگی به جرایم گروهک تروریستی منافقین است. وی که قبل از انقلاب، به عنوان یکی از اعضای مرکزی گروهک منافقین در اصفهان شناخته می‌شد.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در سال ۱۳۵۸، در بخش تبلیغات تشکیلات به فعالیت پرداخته و برهه‌ای نیز مسؤول تدارکات نفاق می‌شود.

در ادامه، مرتضی فخار از کشور متواری و به مقر منافقین در عراق ملحق شده و در آنجا نیز در اغلب عملیات‌های تروریستی- نظامی گروهک علیه شهروندان ایران، از جمله فروغ جاویدان شرکت می‌کند.

شایان ذکر است در قتل عمد (شهادت) سید محمدحسن بهشتی نژاد، مرتضی فخار و حسین دادخواه مسؤولیت شناساییِ هدفِ ترور (شهید بهشتی نژاد)، آدرس و ساعات تردد نامبرده و همچنین اعلام این اطلاعات به عوامل ترور، را برعهده داشته‌اند.

بدین نحو که در این اقدام تروریستی، اعضای یک تیم پنج نفره در سال ۱۳۶۰، به درب منزل نامبرده مراجعه و به بهانه‌ی دادن نامه، به سمت او شلیک می‌کنند که منجر به قتل (شهادت) وی و کودک خردسال همراهش شده و اعضای تیم ترور نیز، پس از آن موفق به فرار می‌شوند.

ضمناً نامبرده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-۷۶۶۹/۱۲-۲۰۱۱ است.

لیدر تشکیلات زندان که بود؟

سید اسدالله فقیه دزفولی متهم ردیف ۹۱ در دادگاه رسیدگی به جرایم گروهک تروریستی منافقین است. وی قبل از انقلاب (در سال ۱۳۵۲)، جذب گروهک شده و در تشکیلات زندان مسعود رجوی، به فعالیت می‌پردازد.

در ادامه و پس از پیروزی انقلاب، نامبرده مسؤول حفاظت و انتظامات ساختمان ستاد منافقین شده و در سال ۱۳۵۸، به قسمت حفاظت از اعضای کادر نفاق منتقل و سپس جز محافظین مسعود رجوی می‌شود.

دیگر فعالیت‌ها و مسوولیت‌های وی شامل مسوولِ اتاقِ عملیات‌های تروریستی مقر بدیع در سال ۱۳۷۷ و مسؤول تیم نظامی- تروریستی در شاخه‌ی نظامی نفاق است

شایان ذکر است نامبرده در حال حاضر در کادر مرکزی و اطلاعات گروهک است.

ضمناً نامبرده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-۵۷۶/۶-۲۰۰۲ است.

محاکمه عامل شهادت کودک سه ساله شهید بهشتی نژاد

ایرج فیض متهم ردیف ۹۲ در دادگاه رسیدگی به جرایم گروهک تروریستی منافقین است.

نامبرده یکی از اعضای مرکزیت گروهک در استان اصفهان بوده که پس از پیروزی انقلاب، به قسمت امنیت منافقین، منتقل شده و در زیر مجموعه یکی از عناصر نفاق، به نام اُخُوَت قرار می‌گیرد.

وی در ادامه به قسمت تدارکات و تأمین مالی گروهک رفته و در اواخر سال ۱۳۵۹ به بخش تبلیغات نفاق، اعزام و به عنوان معاون یکی از عناصر منافقین، به نام آرمین منصوب می‌شود.

پس از آن، وارد شورای گروهک در اصفهان شده و بعد از اینکه محمود اخوت از اصفهان می‌رود، از اواسط شهریور سال ۱۳۶۰، به عنوان مسؤول بخش نظامی منافقین در آن استان، جایگزین وی گردیده و در سال ۱۳۶۰ نیز مسؤولیتی در قسمت سیاسی- نظامی نفاق، به نامبرده واگذار می‌شود.

پس از آن وی تا سِمَتِ معاون مرکزیت نفاق، ارتقا یافته و به پاریس اعزام می‌شود.

وی پس از اعزام به عراق، در بخش نظامی منافقین سازماندهی شده و در عملیات‌های تروریستی- نظامیِ دهلران، آفتاب، چلچراغ و فروغ جاویدان شرکت می‌کند.

شایان ذکر است ایرج فیض در مشارکت با احمد حنیف نژاد، یکی دیگر از عوامل اصلی تشکیل، طراحی، سازماندهی و هدایت تیم ترورِ شهید سید محمدحسن بهشتی نژاد و نتیجتاً شهادت و به تعبیر حقوقی، قتل عمد این شهید والا مقام محسوب می‌شود.

بدین نحو که در این اقدام تروریستی، اعضای یک تیم پنج نفره در سال ۱۳۶۰، به درب منزل نامبرده مراجعه و به بهانه‌ی دادن نامه، به سمت او شلیک می‌کنند که منجر به قتل عمد (شهادت) وی و کودک خردسال همراهش شده و اعضای تیم ترور نیز، پس از آن موفق به فرار می‌شوند.

ضمناً نامبرده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-۵۸۰/۶-۲۰۰۲ است.

شکنجه‌گر منافقین در دهه هفتاد کیست؟

پرویز کریمیان متهم ردیف ۹۳ در دادگاه رسیدگی به جرایم گروهک تروریستی منافقین است متولد ۱۳۳۳ نام پدر عباس اسم مستعار بیژن محیطی اصل، نامبرده قبل از پیروزی از انقلاب با منافقین آشنا و به همکاری با این گروهک می‌پردازد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی از ایران متواری شده و در عراق به منافقین ملحق می‌گردد.

از جمله فعالیت‌ها و مسوولیت‌های او شامل مسؤول تیم‌های ترور تشکیلات در سال ۱۳۶۰، مسؤول شاخه نظامی نفاق در سال ۱۳۶۸، فعالیت در بخش اطلاعات گروهک به عنوان مسؤول و شرکت در عملیات‌های تروریستی نظام چلچراغ مروارید و فروغ جاویدان و عضویت در هیأت اجرایی منافقین در سال ۱۳۷۰ است.

عضویت در شورای تروریستی موسوم به ملی، مقاومت در سال ۱۳۷۴و بازجو شکنجه گر گروهک در سال‌های ۱۳۷۴ و ۱۳۷۵ است. وی در حال حاضر در قسمت ستاد داخله منافقین فعال است.

ضمناً نامبرده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره ۲۰۱۲-۳۲۰۱/۵ است.

سازماندهی عملیات‌های تروریستی در خوزستان

احمد گلپایگانی متهم ردیف ۹۴ در دادگاه رسیدگی به جرایم گروهک تروریستی منافقین است فرزند حسین است. نامبرده در اواخر سال ۱۳۶۴ به منظور پیوستن به گروهک تروریستی منافقین از کشور متواری شده و سپس در یگان رزم این گروهک سازماندهی و در عملیات‌های تروریستی - نظامی آفتاب چلچراغ فروغ جاویدان و مروارید نسل کشی اکراد عراق شرکت می‌کند.

وی همچنین در سال ۱۳۷۲ به عنوان معاون تیم در عملیات‌های تروریستی محور خوزستان به منظور شناسایی و به اصطلاح نفوذ، حضور یافته و در حال حاضر نیز در کشور آلبانی اقامت دارد.

نامبرده در سال ۱۳۵۷ به آمریکا رفته و در همان در کشور با منافقین آشنا و جذب گروهک می‌گردد. وی سپس به کشور آلمان رفته و پس از آن به مقر منافقین در عراق ملحق می‌شود. گفتنی است نامبرده سابقه همکاری با کمونیست‌ها را نیز داشته است.

از جمله فعالیت‌ها و مسوولیت‌های او شامل شرکت در عملیات‌های تروریستی نظامی فروغ جاویدان، چلچراغ و مروارید، از مسؤولان بخش پذیرش در شاخه‌ی نظامی نفاق، فعالیت در قسمت پذیرش گروهک طی سال‌های ۱۳۸۳_۱۳۸۲، رابط تشکیلات با آمریکایی‌ها و فعالیت در بخش روابط گروهک از سال ۱۳۸۲ است نامبرده در حال حاضر مسؤول بخش رسانه‌ای و روابط تشکیلات در کشور آلبانی است.

رابط منافقین با آمریکایی‌ها

فرید ماهوتچی متهم ردیف ۹۵ در دادگاه رسیدگی به جرایم گروهک تروریستی منافقین است.

نامبرده در سال ۱۳۵۷ به آمریکا رفته و در همان کشور، با منافقین آشنا و جذب گروهک می‌شود. وی سپس به کشور آلمان رفته و پس از آن، به مقر منافقین در عراق ملحق می‌شود. گفتنی است نامبرده سابقه همکاری با کمونیست‌ها را نیز داشته است.

از جمله فعالیت‌ها و مسوولیت‌های وی شامل شرکت در عملیات‌های تروریستی- نظامیِ فروغ جاویدان، چلچراغ و مروارید، از مسؤولان بخش پذیرش در شاخه‌ی نظامی نفاق، فعالیت در قسمت پذیرش گروهک طی سال‌های ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۳، رابط تشکیلات با آمریکایی‌ها و فعالیت در بخش روابط گروهک از سال ۱۳۸۲ است. خاطر نشان می‌شود نامبرده در حال حاضر مسؤول بخش رسانه‌ای و روابط تشکیلات در کشور آلبانی است.

ناگفته‌هایی از تجمعات غیر قانونی تروریست‌ها در مشهد

مهدی مددی متهم ردیف ۹۶ در دادگاه رسیدگی به جرایم گروهک تروریستی منافقین است.

وی در سال ۱۳۵۴ با منافقین آشنا و جذب گروهک شده و در سال ۱۳۶۱ نیز در بخش اجتماعی تشکیلات مشغول به فعالیت می‌شود.

نامبرده سپس به فرانسه رفته و در آنجا، مسؤولیت دفتر منافقین در پاریس را برعهده می‌گیرد.

دیگر فعالیت‌ها و مسوولیت‌های او شامل مسؤول در شاخه‌ی نظامی نفاق در سال ۱۳۶۶، از عناصر اصلی برگزار کننده‌ی تجمعات غیرقانونی منافقین در مشهد، عضو تیم‌های عملیاتی و چریک شهری گروهک، شرکت در عملیات تروریستی- نظامیِ فروغ جاویدان، از بازجوهای تشکیلات و مسؤول خروجی گروهک در سال ۱۳۸۱ است.

ضمناً نامبرده در حال حاضر از اعضای شورای تروریستی موسوم به ملی مقاومت بوده و از مسؤولین رده بالایِ منافقین محسوب می‌شود.

خبرنگاری که تروریست شد

سید محمود احمدی ردیف ۹۷ در دادگاه رسیدگی به جرایم گروهک تروریستی منافقین است.

نامبرده قبل از انقلاب، همکاری‌های خویش را با گروهک منافقین شروع کرده و در تعامل تنگاتنگ با مسعود رجوی و مهدی ابریشم‌چی و در چارچوب تشکیلات زندان نفاق، شروع به خط دهی به زندانیان می‌کند.

در ادامه و با پیروزی انقلاب اسلامی، وی فعالیت‌های خود را در گروهک تروریستی منافقین استمرار بخشیده و اقدامات بسیاری در راستای اهداف تشکیلات، به انجام می‌رساند.

از جمله فعالیت‌ها و مسوولیت‌های وی شامل عضو شورای نشریه نفاق بین سال‌های ۱۳۵۸ تا ۱۳۵۹، مسؤول اصلی بخش به اصطلاح اجتماعی گروهک در سال ۱۳۶۱، مسؤول بخشی از تشکیلات در فرانسه بین سال‌های ۱۳۶۲ تا ۱۳۶۴ و مسؤول مقر و پشتیبانی شاخه نظامی نفاق در مقر اشرف است.

ضمناً نامبرده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-۵۷۰۴/۹-۲۰۱۰ است.

نفوذ تروریست‌ها به شبکه بهداشت کشور در پوشش پزشک!

سید جواد احمدی علون‌آبادی متهم ردیف ۹۸ در دادگاه رسیدگی به جرایم گروهک تروریستی منافقین است.

نامبرده به واسطه القائات برادرش محمود که از اعضای رده بالای گروهک بوده، جذب منافقین شده و با هدایت وی، در سال ۱۳۵۹ به منظور فعالیت و جمع‌آوری اخبار و اطلاعات مناطق جنگی، در پوشش گروه پزشکی، در غرب کشور حضور می‌یابد.

فعالیت‌های او در تشکیلات منافقین سبب می‌شود در سال ۱۳۶۰ دستگیر و پس از طی مراحل دادرسی، به ۱۰ سال حبس محکوم شود.

نامبرده به واسطه برادرش، به مدت یک سال در بخشی از گروهک اشتغال داشته و به امور مربوط به عناصر عملیاتی تشکیلات در خانه‌های تیمی منافقین، رسیدگی می‌کرده است.

ضمن اینکه وی در عراق و آلبانی نیز دارای رده تشکیلاتی است.

اسماعیل مرتضایی متهم ردیف ۹۹ در دادگاه رسیدگی به جرایم گروهک تروریستی منافقین است.

وی قبل از انقلاب در جریان گروه والعصر قرار گرفته و سپس جذب گروهک تروریستی منافقین می‌شود.

نامبرده مدتی به‌عنوان مسوولِ امنیتی- نظامیِ ستاد نفاق در مشهد فعالیت کرده و در اواخر سال ۱۳۵۹، به شمال متواری و در قائمشهر و بابل، مشغول فعالیت می‌شود.

وی در سال ۱۳۶۰ از کشور خارج شده و به کردستان عراق می‌رود.

دیگر فعالیت‌ها و مسوولیت‌های وی شامل مسؤول شکنجه افراد معترض و مساله‌دار از دیدگاه گروهک، معاون ابراهیم ذاکری، مسؤول و هادی عملیات‌های نظامی- تروریستی، ارتباطات و اعزام تیم‌های ترور به داخل کشور طی هماهنگی با استخبارات عراق، مسؤول نظامی استان‌های خراسان، کرمان و سیستان‌وبلوچستان، پس از تقسیم‌بندی استان‌ها در گروهک، معاون هیأت اجرایی نفاق در سال ۱۳۶۴، مسؤول تیم در عملیات‌های نظامی- تروریستیِ آفتاب، چلچراغ، فروغ جاویدان و مروارید، مسؤول مقر حبیبِ نفاق برای اعزام نفرات به داخل کشور و مسؤول اطلاعات در گروهک تروریستی منافقین است.

نامبرده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-۱۲۸/۱-۲۰۰۹ است.

مترجم منافقین در ارتباط با افسران سیا

محمود معیری متهم ردیف ۱۰۰ نامبرده در سال ۱۳۵۵ به انگلستان رفته و در آنجا، جذب گروهک منافقین می‌شود.

وی ضمن تسلط به زبان‌های عربی و انگلیسی، آموزش‌های تخصصی را در زمینه سیستم‌های هوایی فرا گرفته و در حال حاضر نیز یکی از افراد به اصطلاح روابط (مترجمی)، در دفتر گروهک، مستقر در آلبانی است.

دیگر فعالیت‌ها و مسوولیت‌های وی شامل، فعالیت در بخش اطلاعات مقر اشرف، مترجم منافقین در ارتباط با افسران سیا در سال ۱۳۸۲، فعالیت در شاخه نظامی منافقین، شرکت در عملیات‌های مختلف نظامیِ- تروریستیِ گروهک و مترجم منافقین در ارتباط با افسران عراقی است.

رقیه ملک محمدی متهم ردیف ۱۰۱، نامبرده از هوادارانِ فعالِ گروهک منافقین بوده که به دلیل فعالیت‌های تشکیلاتی و مجرمانه خود، در تاریخ ۳۰ فروردین سال ۱۳۶۱، دستگیر و به پنج سال حبس محکوم می‌شود.

متعاقباً وی پس از آزادی از زندان، در سال ۱۳۶۶ از کشور فرار کرده و به مقر منافقین در عراق ملحق می‌شود.

از جمله فعالیت‌ها و مسوولیت‌های وی شامل شرکت در عملیات‌های نظامیِ- تروریستیِ فروغ جاویدان، چلچراغ و آفتاب، عضویت در شورای رهبری نفاق، مسؤول تیم تروریستی در شاخه نظامی نفاق در سال ۱۳۶۹، مسؤول مقر لیبرتی در سال‌های ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱، فعالیت در قسمت روابط گروهک در مقطع عراق از سال ۱۳۶۸، مسؤول تشکیل تیم‌های تروریستی در عملیات‌های نامنظم در سال ۱۳۷۲، فعالیت در بخش روابط خارجی گروهک و مسؤول عملیات‌های تروریستی در خوزستان در سال ۱۳۷۲، است.

نامبرده در حال حاضر مسؤول برگزاری نشست با مسؤولان عملیاتی گروهک در آلبانی است.

عاملان شهادت امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی

حسن نطام ملکی متهم ردیف ۱۰۲ در دادگاه رسیدگی به جرایم گروهک تروریستی منافقین است

نامبرده پس از آشنایی با علی خدایی صفت در سال ۱۳۵۱ جذب گروهک تروریستی منافقین شده و پس از پیروزی انقلاب اسلامی مسؤول شاخه آذربایجان تشکیلات می‌شود.

دیگر فعالیت‌ها و مسوولیت‌های وی شامل شرکت در همه عملیات‌های تروریستی نظامی از جمله، مهران، چلچراغ آفتاب فروغ جاویدان و مروارید، شرکت در عملیات تروریستی - نظامی راهگشایی با سمت مسؤول تیم تروریستی در شاخه نظامی خلق بین سال‌های ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۰، بازجو شکنجه گر مقر اشرف و مسؤول حفاظت از مقر اشرف است.

نامبرده در حال حاضر در بخش اطلاعات تفاق در آلبانی مشغول به کار می‌باشد. گفتنی است حسن نظام الملکی در غسل کشی اکراد عراق طی عملیات تروریستی نظامی مروارید و همچنین در تشکیل، طراحی، سازماندهی و هدایت تیم ترور امیر سپهبد علی صیاد شیرازی به نام‌های حسن زمان وزیری و رضا نادری با نام مستعار عطاء اله و نتیجتاً شهادت و به تعبیر حقوقی قتل عمد این شهید والا مقام مشارکت و همکاری تنگاتنگی با محمود قجر عضدانلو و مژگان پارسایی داشته است.

مسؤول مخابرات گروهک تروریستی منافقین در مقر اشرف

نسرین نظری علی آبادی ۱۰۳، نامبرده پس از اقدامات مسلحانه گروهک در فاز نظامی در سال ۱۳۶۰ به خارج از کشور متواری و در مقر اشرف در عراق به دیگر منافقین ملحق می‌شود.

منافقین ملحق می‌شود. شایان ذکر است وی در حال حاضر در رده‌ی شورای رهبری گروهک قرار دارد.

دیگر فعالیت‌ها و و مسوولیت‌های وی شامل عضو شورای تروریستی موسوم به ملی مقاومت جز نفرات تأمین مالی گروهک در اروپا در سال ۱۳۷۲، عضویت در ستاد داخله‌ی تشکیلات تا سال ۱۳۸۵ مقطعی به عنوان مسؤول گروهک در آلمان فعالیت در مقر منافقین در فرانسه و مسؤول ارتباطات تلفنی تفاق در مقر اشرف است.

ضمناً نامبرده تحت تعقیب اینتریل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره ۲۰۰۲-۵۱۹/۶- است.

علی هادی زاده متهم ردیف ۱۰۴ است. نامبرده قبل از انقلاب به کشور آلمان رفته و در سال ۱۳۶۱ با دفتر گروهک در آن کشور آشنا و جذب منافقین شده و در نهایت به مقر نفاق درکشور عراق ملحق می‌شود.

گفتنی است وی در مقطع حضورش در عراق به صورت فعال در بخش اطلاعات گروهک بر نظامیان و ارگان‌های نظامی ایران تمرکز داشته و بیشتر اطلاعات خود را از طریق تخلیه تلفنی به دست می آورده است.

ضمناً نامبرده در عملیات‌های تروریستی نظامی آفتاب چلچراغ فروغ جاویدان و مروارید شرکت داشته و در بخش زنان منافقین، جز نفرات پشتیبانی بوده است

تشکیلات موسوم به مجاهدین خلق (معروف به گروهک منافقین)، مسعود رجوی، مریم قجر عضدانلو (معروف به مریم رجوی)، مهدی ابریشمچی، زهره اخیانی، فهیمه اروانی، مهدی براعی، مژگان پارسیایی، زهرا مریخی آهنگر کلایی، محمد علی توحیدی خانیکی، علی خدایی صفت، مهدی خدایی صفت، عباسعلی داوری فیضی پور آذر، سید مجید سید المحدثین، صدیقه حسینی، محمد طریقت منفرد، مهوش سپهری، قدسی خرازیان، مهناز سلیمانیان، محسن سیاه کلاه، مریم فضل مشهدی، بهشته شادرو، ژیلا دیهیم، ابوالقاسم رضایی، حمیرا حجتی امامی، محمود عطایی کاریزی، گلنار جواهری ساعتچی، مهریان حاجی نژاد، مرتضی اسماعیلیان مارنانی، دولت نوروزی منجیلی، زهرا بخشایی، محمد حیاتی، نیکو خائفی اشکذری، عذرا علوی طالقانی، جمیله ابریشم چی، محمود قجر عضدانلو، بدری پورطباخ و محمد جواد قدیری مدرسی از متهمان در این پرونده هستند.

فرهاد الفت، رؤیا احمدی موسوی، بهزاد نظیری، فرشته یگانه، معصومه بلورچی، یاسر جهان نژادی، فائزه خیاط حصاری محمدی، صالح رجوی، محمد سادات خوانساری، پرنیان سرآمد، حکیمه سعادت نژاد، حمیده شاهرخی امیری، ثریا شهری، پروین صفایی، محمود فخارزاده، عشرت محبت کار، علیرضا معدنچی، عباس میناجی مقدم، حمیدرضا اسحاقی، علیرضا امام جمعه، اسدالله اوسطی، فاطمه آدرسی، مصطفی آسیفی، زهره بنی جمالی، محمود بنی هاشمی، اسدالله بهرامی، علیرضا بهرامی، عزیز اله پاک نژاد، مهرافروز پیکر نگار، مریم حاج خانیان، احمد حنیف نژاد، پرویز خزایی، حسین دادخواه و فاطمه داوران از دیگر متهمان در این پرونده هستند

حسین ربوبی خبوشانی، سپیده ابراهیمی، بیژن رحیمی، آزاده رضایی، هادی روشن روانی، محمد سادات دربندی، فریدون سلیمی، عباس شاکری، سهیلا شعبانی، احمد شکرائی، سهیلا صادق، مهران صادق، طاهره ضیایی، کبری طهماسبی، رقیه عباسی، زهره عطریانفر، مهری علیقلی، مرتضی فخار، سید اسدالله فقیه دزفولی، ایرج فیض بوسجینی، پرویز کریمیان سیچانی، احمد گلپایگانی، فرید ماهوتچی حسینی، مهدی مددی الموسوی، سید محمود احمدی علون آبادی، سید جواد احمدی علون آبادی، اسماعیل مرتضایی، محمود معیری، رقیه ملک محمدی، حسن نظام الملکی، نسرین نظری علی آبادی، علی هادی زاده و الله کرم هوشنگی متهمان در این پرونده هستند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها