امروز دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۶۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
معاون پارلمانی رییس جمهور:
حسینی گفت: بیش از ۴۰ نامزد از طیف های مختلف سیاسی به ازای هر کرسی نمایندگی در انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند.
به گزارش کانون به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور که برای حضور در همایش تبیینی اعتلا، ویژه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی به مشهد سفر کرده بود، گفت: این نامزدها فقط از یک طیف خاص یا جریان اصولگرا نیستند بلکه به طیف های مختلف سیاسی اصلاح طلب و افراد مستقل نیز تعلق دارند و بیش از ۴۰ نامزد از طیف های مختلف سیاسی به ازای هر کرسی نمایندگی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می‌کنند.

وی ادامه داد: گفته می شود برخی افراد که پیش از این به نام جبهه مشارکت فعالیت داشته و سپس به اسم اتحاد ملت ایران اسلامی به فعالیت سیاسی ادامه دادند تایید صلاحیت نشده اند که باید توجه داشت فقط برخی که در فتنه ۸۸ و مقاطع دیگر مواضع افراطی داشته اند، تایید نشده اند و نباید جمع اصلاح طلبان را در این افراد محدود کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: هم اکنون از حزب کارگزاران سازندگی و حزب اعتدال و توسعه از جمله آقای نوبخت در انتخابات شرکت دارند و این طور نیست که بگوییم اصلاحات در افراد یاد شده (اتحاد ملت) محدود شده است.

حسینی افزود: علاوه بر رقابتهای سیاسی در شهرهای بزرگ، در شهرستانها نیز به واسطه مسایل قومی و محلی، رقابت در انتخابات مجلس زیاد است.

وی اضافه کرد: به صراحت می توان گفت نامزدهای اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل به خصوص در شهرهای بزرگ یک رقابت سیاسی در انتخابات پیش روی مجلس را رقم زده اند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند برگزار می شود.

گردهمایی دوروزه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در قالب طرح ملی و تبیینی اعتلا با محوریت انتخابات با حضور ۱۲۰ نفر از استادان و مدیران ارشد این دانشگاه در مشهد برپا شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها