امروز چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۶
کد خبر: ۶۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی اظهار داشت:‌ وضعیت منطقه علاوه بر شکست رژیم صهیونیستی،‌ ابهت آمریکا را نیز در هم شکسته است و امروز آمریکا حتی نمی‌تواند متحدان سنتی‌اش را با خود همراه کند.
به گزارش کانون دکتر علی اکبر احمدیان که به دعوت همتای روس خود به مسکو سفر کرده است، این سخنان را روز چهارشنبه در نشست با دبیر شورای امنیت ملی روسیه بیان کرد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی تأکید کرد:‌ امروز فلسطین مشروعیت یافته است و رژیم صهیونیستی به رژیمی غیرمشروع و شکست‌خورده در ابعاد سیاسی، امنیتی، نظامی و در نزد افکار عمومی دنیا تبدیل شده است.

در دیدار نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با دبیر شورای امنیت ملی روسیه همچنین تحولات بین‌المللی، منطقه و موضوعات دوجانبه از جمله نهایی شدن سند جامع مشارکت راهبردی دو کشور مورد بحث قرار گرفت.
طرفین در این دیدار، بر افزایش همکاریِ‌ها در عرصه ترانزیت به ویژه فعال‌تر کردن ظرفیت‌های موجود در کنار اجرای پروژه‌های در دست انجام برای افزایش ظرفیت تأکید کردند.
در این مذاکرات، توافق‌های انجام شده در سفر رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به مسکو به خصوص در مورد سرمایه‌گذاری در بخش گاز، پیگیری شد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی شامگاه سه‌شنبه با هدف مذاکرات دوجانبه با همتای روس خود وارد مسکو شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها