امروز جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۷
کد خبر: ۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
گزارش‌ها حاکی از آن است که بنیامین نتانیاهو اظهارات بایدن در خصوص راه حل دو کشوری را رد کرده و می‌گوید هیچ‌گونه حاکمیتی برای فلسطین قائل نیست.
به گزارش کانون به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،  دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که وی با هرگونه حاکمیت فلسطین پس از جنگ مخالف است و به نظر می‌رسد قصد دارد پیشنهاد جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در خصوص راه حل دو کشوری را رد کند. 

به گزارش سی‌ان‌بی‌سی، در بیانیه دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی آمده است که نتانیاهو روز گذشته در گفتگو با بایدن به صراحت اعلام کرده موضع او در خصوص جنگ غزه تغییری نکرده است. گفته شده نتانیاهو بار دیگر تاکید کرده است: «تل آویو  باید پس از نابودی حماس کنترل امنیتی خود را بر این سرزمین حفظ کند. الزامی که با تقاضای حاکمیت فلسطین در تضاد است». 

این در حالی است که جو بایدن دیروز مدعی شد ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی هنوز امکان پذیر است. 

در همین حال، ارتش اشغالگر به تجاوزات خود به خاک غزه ادامه می‌دهد. گفته می‌شود این ارتش امروز (شنبه) حملات خود را در «خان یونس» بزرگ‌ترین شهر جنوب غزه افزایش داده و همزمان بمباران‌ها در شمال غزه نیز ادامه دارد. شمار شهدای غزه امروز از مرز ۲۵ هزار نفر گذشت که بیشتر این افراد زن و کودک هستند.
برچسب ها: نتانیاهو ، بایدن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها