امروز دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۵
کد خبر: ۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
وزارت بهداشت غزه امروز چهارشنبه ۱۷ ژانویه اعلام کرد که شمار شهدای فلسطینی به ۲۴۴۴۸ تن رسیده و ۶۱۵۰۴ نفر دیگر هم مجروح شده‌اند؛ تداوم بمباران غزه، به یکی از راه‌های ارتش اسرائیل برای کتمان شکست‌های میدانی تبدیل شده است.
به گزارش کانون به نقل از فارس «اشغالگران اسرائیلی ۱۶ خانواده را در نوار غزه قتل‌عام کردند؛ ۱۶۳ تن از آن‌ها شهید و ۳۵۰ نفرشان هم زخمی شده اند»، این گزارش وزارت بهداشت از وضعیت بحرانی غزه در ۲۴ ساعت گذشته است.
از صبح امروز و در صد و سومین روز از تداوم جنایات ارتش اسرائیل علیه مردم فلسطین، اشغالگران علاوه بر بمباران منازل مسکونی، چندین مرکز پزشکی از جمله بیمارستان‌های کمال عدوان و ناصر در خان‌یونس را هدف جنگنده‌های خود قرار دادند.
خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه برای روزها و ساعت‌های متوالی‌ست که به میدان نبرد نیروهای مقاومت حماس تبدیل شده و کتائب القسام تاکیده‌اند که از فاصله صفر با نظامیان دشمن درگیر شده و چندین تانک اسرائیلی را منهدم کرده‌اند.
اشغالگران علاوه بر تداوم حملات هوایی علیه نوار غزه، مناطقی از کرانه باختری را هم هدف حملات امروز خود قرار داده‌اند. طبق گزارش هلال احمر فلسطین حمله پهپادی ارتش اسرائیل به اردوگاه طولکرم موجب شهادت چند جوان فلسطینی شده و نظامیان اسرائیلی از انتقال مجروحان این حمله به مراکز پزشکی ممانعت می‌کنند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به گسترش جنگ به کرانه باختری تاکید کرد که «روی آوردن دشمن به ترور با استفاده از پهپاد در کرانه باختری، ناتوانی آن‌ها را در مقابله میدانی با رزمندگان مقاومت نشان می‌دهد».
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها