امروز جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۶۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به حمله موشکی سپاه؛
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حمله موشکی سپاه علیه پایگاه‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی را حامل این پیام دانست که امنیت مردم، خط قرمز جمهوری اسلامی است.
به گزارش کانون به نقل از ایرنا ، وحید جلال زاده در حمایت از عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: حمله موشکی سپاه علیه مواضع تروریست‌ها و پایگاه‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی در منطقه حامل یک پیام بود. اینکه امنیت مردم، خط قرمز جمهوری اسلامی است و هرآن که اراده کند، طومار صهیونیسم و تروریسم را یک‌جا در هم می پیچد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد ۲۶ دی ماه در اطلاعیه‌ای از انهدام مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در بخش هایی از منطقه با موشک‌های بالستیک خبر داد.

در متن اطلاعیه شماره ۱ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: به آگاهی ملت شریف و قهرمان ایران اسلامی می‌رساند با توکل به خداوند متعال و عنایات حضرت ولی عصر (عج ) در پاسخ به جنایات اخیر تروریستی دشمنان ایران اسلامی مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در بخش‌هایی از منطقه در نیمه شب امشب با موشک‌های بالستیک سپاه مورد هدف قرار گرفت و منهدم شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه، نیز در این رابطه اظهار داشت: در حمله موشکی سپاه علیه مواضع ترویست‌ها در عراق و سوریه، ۴ فروند خیبرشکن از جنوب خوزستان به مقصد گروه تکفیری در ادلب شلیک شد. همچنین از کرمانشاه ۴ فروند و ۷ فروند هم از آذربایجان شرقی به مقر صهیونیستی شلیک شد.

سردار امیرعلی حاجی زاده تصریح کرد: نزدیک ۹ فروند هم گروه دوم تکفیری‌ها و داعش را مورد هدف قرار داده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها