امروز جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۶۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۵
سردار حاجی‌زاده؛
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه گفت: نقطه‌ای که شناسایی کردیم ساختمان مستحکم بتنی است که صهیونیست‌ها از اینجا استفاده‌هایی را برای کار‌های جاسوسی و نیز عملیات‌های ویژه‌ای که داخل ایران انجام می‌شد، راهبری می‌کردند.
به گزارش کانون به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار امیرعلی حاجی فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عملیات‌های قهرمانانه نیرو‌های جان برکف سپاه در ساعات اخیر علیه مقر ترویست‌ها، گفت: در هفته‌های اخیر شاهد چند جنایت بودیم که از طرف گروه‌های تکفیری و داعشی بود و حادثه تروریستی و تلخ کرمان رخ داد که متأسفانه جمع کثیری از هموطنان ما را به خاک و خون کشید.

وی افزود: خب طبیعتاً این باید پاسخ داده می‌شد و نقاطی در سوریه و در قسمت‌های نزدیک منطقه ادلب، گروه‌های تکفیری و داعشی مورد تهاجم قرار گرفتند و تعداد کثیری از این‌ها را توانستیم به درک واصل کنیم.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در ادامه، گفت: در کنار این شاهد بودیم که عملیات‌هایی را رژیم صهیونیستی در سوریه انجام داد و دو تن از پاسداران ما را به شهادت رساند که درباره این موضوع مهم باید مقابله می‌کردیم و انتقام خون شهدا را می‌گرفتیم که در نتیجه نقطه‌ای را در اقلیم کردستان شناسایی کردیم.

سردار حاجی‌زاده تصریح کرد: نقطه‌ای که شناسایی کردیم، به ظاهر ویلاست، اما همانطور که بعد از حملات نشان می‌دهد، ساختمان مستحکم بتنی است که صهیونیست‌ها از اینجا استفاده‌هایی را برای کار‌های جاسوسی و نیز عملیات‌های ویژه‌ای که داخل ایران انجام می‌شد، راهبری می‌کردند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان، خاطرنشان کرد: این مقر اربیل یکی از چهار محور‌های جاسوسی بود که در ۱۰۰ روز گذشته توسط عزیزان جبهه مقاومت و ایران مورد ضربه قرار گرفته و پایگاه‌هایشان از بین رفت و در این عملیات هم تجهیزات این مقر از بین رفته و هم آن‌هایی که باید به درک واصل می‌شدند، از بین رفتند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها