امروز شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۱
با توجه به برودت هوا مدارس در برخی از استان‌های کشور یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ غیر حضوری شد.
به گزارش کانون به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، با توجه به بارش برف و برودت هوا برخی از مدارس و مراکز آموزشی در استان‌های کشور یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲  غیر حضوری شده است.

بارش برف مدارس چالدران، قطور و صفاییه را غیرحضوری کرد
بر اساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی، با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی روستایی شهرستان چالدران، فردا یکشنبه ۲۴ دی‌ماه در شیفت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

مدارس ابتدایی و مهدکودک‌های قم غیرحضوری شد
ستاد مدیریت بحران قم شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و مهدکودک‌های این استان در روز یکشنبه ۲۴ دی ماه به دلیل برودت دما و وارونگی هوا خبر داد.

کلیه مقاطع تحصیلی اردبیل تعطیل شد
به دلیل برودت هوا و بارش برف در شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین، هیر، سرعین، مشگین‌شهر، ارشق و گرمی فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

غیر حضوری شدن برخی مدارس آذربایجان شرقی در روز یکشنبه
با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد، مدارس شهری و روستایی خاروانا، ورزقان، اسکو، صوفیان در بخش رودقات، اسکو دهستان گنبرف و سهند، هوراند و هریس، در تمام مقاطع تحصیلی و خداآفرین بخش منجوان در مقطع ابتدایی غیر حضوری است.

مدارس شیفت صبح آستارا غیرحضوری شد
اداره کل آموزش و پرورش گیلان در اطلاعیه‌ای از غیرحضوری شدن مراکز پیش دبستانی و مدارس شیفت صبح آستارا به دلیل بارش برف و سرمای هوا خبر داد.


برف مدارس آسارا را غیرحضوری کرد

افضلی معاون استاندار البرز بیان کرد: با توجه به بارش سنگین برف و احتمال کولاک و یخبندان تمام مقاطع تحصیلی بخش آسارا در روز یکشنبه ۲۴ دی ماه  غیر حضوری اعلام شد.

مدارس ابتدایی شهرستان دیواندره فردا غیرحضوری شد
کلیه مدارس ابتداییِ سطح شهر و روستای شهرستان دیواندره فردا به صورت غیر حضوری خواهد بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها