امروز دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۵
کد خبر: ۶۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد در پاسخ به ترور فرماندهان مقاومت، مقر فرماندهی شمالِ ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.
به گزارش کانون حزب‌الله لبنان روز سه‌شنبه اعلام کرد در پاسخ به ترور شهید «صالح العاروری» نایب‌رئیس دفتر سیاسی حماس در بیروت و همچنین ترور شهید «وسام الطویل» در جنوب لبنان، پایگاه شمال ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.
مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد با چند پهپاد انتحاری پایگاه «دادو» در شهر «صفد» اشغالی را هدف قرار داده است.

حزب‌الله لبنان همچنین در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد: در حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۹:۳۰ صبح امروز (سه‌شنبه) موضع نظامی (المالکیه) با سلاح‌های مناسب مورد اصابت قرار گرفت.

همچنین مقاومت لبنان در بیانیه‌ای دیگر تاکید کرد ساعت ۹:۳۵ پایگاه البغدادی را با تسلیحات موشکی مناسب هدف قرار داد که به دقت به هدف مورد نظر اصابت کرد. حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگر گفت در ساعت ۹:۴۰ صبح امروز با موشک پایگاه یفتاح را هدف قرار داد که به دقت به هدف مورد نظر اصابت کرد.
حزب‌الله لبنان روز شنبه هم خبر داد «رزمندگان مقاومت اسلامی در اولین واکنش به ترور شهید العاروری ۶۲ موشک به پایگاه کنترل هوایی مرون شلیک کردند».

در بیانیه مقاومت آمده بود: پایگاه مرون تنها مرکز مدیریت، نظارت و کنترل هوایی در شمال اسرائیل است و هیچ جایگزین دیگری برای آن وجود ندارد.

ارتش رژیم صهیونیستی به حمله پهپادی حزب‌الله اعتراف کرد و گفت: دو پهپاد که از لبنان پرتاب شده بودند، به مقر فرماندهی شمالی ارتش اسرائیل برخورد کردند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها