امروز پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۶۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
اولین جلسه حضوری کمیته سیاسی و انتخابات کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند روز یکشنبه ساعت ۱۵:۳۰ در محل کانون با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد.
به گزارش کانون در این جلسه محورهای مهمی از جمله اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی ، شناخت درست از مطالبات و انتظارات مردم و تاکید بر ضرورت حضور نمایندگانی که دارای تخصص و تجارب کافی در موضوعات مختلف و مورد نیاز کشور داشته باشند و نیز مروری بر نامزدهای کانون که صلاحیت آنان تایید شده است مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت . 
ضرورت توجه بیشتر و راه کارهای علمی برای بهبود معیشت مردم ، رفع معضلات شرکت های دانش بنیان ، ایجاد نشاط علمی و سیاسی در دانشگاه ها ، مبارزه جدی با رانت خواری و مفاسد اقتصادی ، تقویت زیرساخت‌های سیستم های دولت الکترونیک برای پیش گیری از فساد و تسریع در امور اداری و مالی مردم توسط اعضای کمیته مطرح و نظرات و پیشنهاداتی ارائه گردید . 


همچنین همکاری و ارتباط بیشتر با دیگر تشکل‌های سیاسی مردمی فعال در عرصه کشور برای هم پوشانی و تقویت همگرایی و وحدت بین نیروهای اسلامی و ملی برای تحقق یک انتخابات پر شور ، سالم و فراگیر مورد توجه اعضای کمیته سیاسی کانون قرار گرفت . 
تقویت سایت خبری - تحلیلی کانون و جمع آوری نظرات و پیشنهادات شعب استانی کانون نیز مورد تاکید قرار گرفت .
جلسات حضوری و مجازی کمیته سیاسی و انتخابات کانون قرار شد هر دو هفته یکبار برگزار گردد .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها