امروز سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۹
کد خبر: ۶۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
امیر سرتیپ حیدری در نشست تکریم بانوان شهیده ارتش:
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش آمادگی پاسخ گویی به هر گونه تهدیدی را دارد و هرگز ذره ای تغییر در مرزها را نخواهد پذیرفت.
به گزارش کانون به نقل از راه دانا مراسم تکریم و گرامیداشت بانوان موفق و تاثیرگذار در حوزه بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش صبح امروز با حضور انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگر بانوان برگزار شد.
در این مراسم امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با تسلیت حادثه ناگوار کرمان اظهار داشت: خداوند فرموده است که زمین از حجت خدا خالی نخواهد بود بنابراین ولایت فقیه به نیابت از امام معصوم صراط مستقیم ما خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ارتش سه نیروی زمینی، دریایی و هوایی دارد، خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از جنگ از سال 75 تا 82 به صورت گمنام درحال جنگ با منافقان بوده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: در نیروی زمینی 28 بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی داریم و بسیاری از خواهران ما در این بیمارستان ها به فیض شهادت رسیدند. 

امیر حیدری با اشاره به اینکه در دوران کرونا بزرگترین بیمارستان افتتاح شد که به وزارت بهداشت تحویل دادیم، گفت: در زلزله غرب کشور و هر زلزله و سیلی که وجود داشته است، ارتش پیشگام ترین نیرو بوده است، یعنی قبل از ستاد بحران ما در این حوادث حاضر بودیم، حتی کمک بزرگی به مردم ترکیه داشتیم.

وی با تاکید بر اینکه هرجا دشمنان ما رجز خوانی کردند نیروی زمینی پاسخ آن را داده است، تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش آمادگی پاسخ گویی به هر گونه تهدیدی را دارد و هرگز ذره ای تغییر در مرزها را نخواهد پذیرفت. اصل ولایت محوری در تمام جوارح ارتش جاری است. فرماندهان را موظف کردیم که به مجموعه نگاه پدرانه داشته باشند و در صحنه های مختلف حاضر بودیم.

وی گفت: امروز نیروی زمینی در بحث کارکنان و قران و خانواده مداری نیروی اول در کشور است. بخش اعظمی از این اقدامات مدیون اقدامات خواهران عزیز ما در ارتش است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها