امروز چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۳
کد خبر: ۶۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
رئیس مجلس شورای اسلامی؛
قالیباف، شفاف سازی، هوشمندسازی و مردمی‌سازی را سه رکن مهم در حکمرانی دانست که توجه به آن سبب کارآمدی در خروجی کارها خواهد شد.
به گزارش کانون به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ف محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی امروز شنبه (۱۶ دی) در افتتاحیه اجلاس سراسری اندیشکده‌های حکمرانی و قانونگذاری استانی که در محل ساختمان شیخ فضل‌الله مجلس برگزار شد با تسلیت شهادت جمعی از مردم کرمان در مراسم گرامی‌داشت چهارمین سالگرد شهید سلیمانی گفت: این اقدام تروریستی و شرمگین به دست جنایتکاران محکوم است و به‌طور قطع تمام بانیان این جنایت که از خط قرمز‌های نظام عبور کرده و سبب شهادت جمعی از هموطنان شدند، پاسخ محکمی دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه اندیشکده‌های حکمرانی و قانون‌گذاری استانی طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب یکی از پایه‌های تحول در کشور است، افزود: در مجلس شورای اسلامی وقتی قانون‌گذاری انجام می‌شود باید ذی‌نفعان آن قانون در فرآیند بررسی و تصویب آن نقش داشته باشند و هر موضوعی باید مردمی سازی شود و مردم به شکل واقعی درگیر موضوعات شوند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شفاف‌سازی، هوشمندسازی و مردمی‌سازی سه رکن مهم در حکمرانی است، تصریح کرد: توجه به این سه مقوله سبب کارآمدی در خروجی کار خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها