امروز يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۵
کد خبر: ۶۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳
اعضای کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند با انتشار بیانیه ای عملیات تروریستی و جنایتکارانه گروهک داعش در کرمان را محکوم کردند .
بنام خداوند انتقام گیرنده از ظالمین
بار دیگر شیطان بزرگ و ایادی او دست به جنایتی هولناک زدند و جمعی از هموطنان بی گناه ما را در کرمان به خاک و خون کشیدند . اینک که رژیم صهیونیستی به رغم حمایت‌های گسترده نظامی و امنیتی آمریکا و برخی دولت‌های غربی شکست مفتضحانه ای را در برابر ملت مسلمان فلسطین  و محور مقاومت تجربه می کند و چهره پلید ، خون آشام و ضد بشری آمریکا و صهیونیسم نزد جهانیان آشکار و رسوا شده است ، تلاش می کنند تا با چنگ و دندان نشان دادن و خشونت و ترور رعب و وحشت ایجاد کنند و قدرت شیطانی و کثیف خود را برای جبران شکست و فروپاشی خود به رخ بکشند اما دنیا فهمیده است که این قدرتهای ستمگر رو به زوال و نابودی هستند و ملتهای آزاده جهان که در مسیر مقاومت و آزادی مبارزه می کنند پیروز میدان خواهند بود . 
آری ملت بزرگ ایران که اینک پرچمدار مبارزه با سلطه استکبار جهانی است با اقتدار و صلابت راه استقلال و آزادگی و عدالت خواهی را ادامه خواهد داد و آمریکا و صهیونیسم جنایتکار را تا نابودی سلطه آنها زیر ضربات خود و محور مقاومت با پشتیبانی همه ملتها و مردم آزادی خواه جهان قرار خواهد داد و انتقام خون ده ها هزار مسلمان مظلوم و بی گناه ایرانی ، فلسطینی ، لبنانی ، عراقی و سوری را خواهد گرفت . 
کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند فاجعه تروریستی کرمان که موجب شهادت ده ها تن و زخمی شدن بیش از ۱۰۰ نفر از هموطنان بی گناه و معصوم کشورمان گردید را به شدت محکوم می کند و از خداوند رحمن برای شهدا علو درجات و برای مجروحان شفای کامل و برای خانواده های محترمشان صبر و اجر طلب می نماید . 
همانگونه که رهبر فرزانه ما امام خامنه ای مد ظله العالی فرمودند جمهوری اسلامی و سربازان غیور مقاومت انتقام این خون های پاک را از دشمن زبون و ظالم خواهند گرفت . 
سلام بر شهدای اسلام و ایران و درود به ملت مقاوم و سلحشورمان و دیگر ملتها و کشورهای مبارز محور مقاومت  و ننگ و نفرین بر آمریکا و اسرائیل و حامیان آنها .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها