امروز دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۹
کد خبر: ۶۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
سردار سلیمانی؛
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: قطعا خون مطهر شهدای کرمان صفحات درخشان را برای ملت ایران رقم خواهد زد. امروز حتی در کشورهای غربی نیز شاهد تجمعات گسترده علیه رژیم صهیونسیتی هستیم و انزجار از رژیم صهیونیستی جهانی شده و این به برکت خون شهدا است.
به گزارش کانون به نقل از فارس ، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح روز پنج‌شنبه در مراسم گرامی‌داشت شهید «قاسم سلیمانی» و شهدای مقاومت، هجدهمین سالگرد شهادت «حاج احمد کاظمی»، بزرگداشت شهید «سیدرضی موسوی» و شهدای حادثه تروریستی کرمان در گلستان شهدای اصفهان، با محکومیت حادثه تروریستی کرمان، اظهار داشت: این روزها شاهد حوادثی هستیم که با تامل در آنها می‌توان به این نتیجه رسید که این حوادث به صورت یک سلسله و در یک راستا است.

وی ادامه داد: حادثه ددمنشانه دیروز که به شهادت قریب صد نفر از هموطنان و مجروحیت ده‌ها نفر منجر شد، حمله تروریستی «صالح العاروری»، ترور شهید «سیدرضی موسوی»، ترور ۲ تن از سردار سپاه در سوریه و قتل عام و وحشی‌گری رژیم کودک‌کش در غزه و کرانه باختری بیانگر موضوعی است که همه دلسوختگان جامعه بشری و همه اندیشمندان را به تامل وامی‌دارد.

سلیمانی با اشاره به ۲ نوبت تلاش یهودیان صهیونیسم برای استیلا بر جهان اسلام، افزود:  دشمنان اسلام به رهبری صهیونیست‌ها یک مرتبه در قالب جنگ‌های صلیبی تلاش کردند بیت المقدس را اشغال کنند، چهار دهه بیت المقدس در اشغال نیروهای صلیبی بود و در مسیر خود قتل عام‌ها و نسل‌کشی‌های کم‌نظیر را مرتکب شدند ولی قدرت آنها در نهایت در برابر مسلمانان شکست خورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: البته صهیونیست‌ در مسیر خود متوقف نشد زیرا هدف آنها نابودی جهان اسلام است، لذا بعد از رنسانس با سوء استفاده از دانش و غارت منابع جهان و کسب ثروتی نامشروع توانست قدرت غرب را یهودیزه کند.

وی بیان داشت: مسأله فقط محدود به مردم مظلوم فلسطین نبوده و نیست، هر چند مسأله اصلی مردم جهان فلسطین است،  مسأله مردم جهان، سیاست‌های خبیثانه و ددمنشانه صهیونیست است و اگر ادامه پیدا کند این نسل کشی ها ادامه خواهد داشت و از بدو تشکیل رژیم جعلی صهیونیستی در فلسطین تاکنون بیش‌ از ۶۰ نسل کشی وجود دارد مثل کشتار صبرا و شتیلا که در هر کدام چندین هزار نفر را به شهادت رساندند و این وحشی گری جزو ذات رژیم صهیونسیتی است.

سلیمانی با اشاره به تلاش صهیونیست‌ها برای تحریف تورات و تاریخ جهان، گفت: نوع تفکرات صهیونیست‌ها در قالب پروتکل‌های صهیونیست موجود است که براساس آن تلاش می‌کنند جهان اسلام در تسخیر صهیونیست‌ها قرار گیرد و فلسطین به عنوان یک نقطه آغاز و سرپل است لذا زمانی که در جنگ‌های صلیبی نتوانستند، به اهداف خود دست‌یابند، پس از فروپاشی عثمانی سرزمین فلسطین را ابتدا تحت قیمومیت انگلیس قرار دادند و در ادامه صهیونیست‌ها این نیت را عملی کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مهاجرت صهیونیست‌های جهان به سرزمین‌های اشغالی، ادامه داد: این مهاجران حتی به پنج درصد یهودی بومی فلسطین نقشی ندادند بلکه همه مهاجران در این منطقه جمع شدند، در ابتدا ارتشی تشکیل دادند و این ارتش توسط انگلیس‌ها آموزش داده شد که چگونه مسلمان را قتل عام کنند و از همان هسته های اولیه این ارتش اشغالگر قتل عام‌ها آغاز شد.

وی به شکل‌گیری هسته های مقاومت در فلسطین از همان ابتدای اشغالگری اشاره کرد و افزود: در ابتدا مقاومت درون فلسطین آغاز شد، سپس مقاومت براساس ایده‌های ناسیونالیستی به رهبری جمال عبدالناصر شکل گرفت و کم کم به سازش رسید ولی با شروع انقلاب اسلامی ایران، مردم بیدار شدند، و در پرتو این انقلاب آرام آرام تفکر مقاومت و جهاد گسترش یافت.

سلیمانی تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس، شکل‌گیری حزب الله لبنان و سایر هسته‌های مقاومت را به همراه داشت تاجایی که امروز مردم مظلوم غزه با دست خالی به مقاومت ایستاده‌اند و این مقاومت حقیقتی شبیه افسانه است زیرا کسانی که ادعای برتری قدرت در جهان را دارند نتوانستند در برابر این ملت با دست خالی پیروز شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز رژیم کودک کشی که با هدف نابودی حماس وارد غزه شده بود، وقتی دید رسیدن به این هدف خیالی خام است، اعلام می‌کند که نیروهای خود را از غزه خارج و به ضربات هدفمند روی خواهد آورد، لذا شاهد ترورها و شهادت سید رضی، صالح العاروری و امثال ایشان هستیم.

وی تاکید کرد: البته دیگر دوره‌ای که تمدن یهودیزه غرب بتواند سرزمین‌های اسلامی را اشغال کند به پایان رسیده است، صهیونیست‌‌ها از سرزمین‌های اشغالی به کشورهایشان بازگشته‌اند و بسیاری در انتظار بازگشت به سرزمین خودشان هستند، در فلسطین اشغالی پدیده‌ای به نام ملت وجود ندارد چون از ۱۰۲ کشور جهان در این منطقه جمع شده‌اند.

سلیمانی اضافه کرد: اشغالگران نمی‌توانند این بحران را مدیریت کنند و قطعا خون مطهر شهدای کرمان صفحات درخشان را برای ملت ایران رقم خواهد زد. امروز حتی در کشورهای غربی نیز شاهد تجمعات گسترده علیه رژیم صهیونسیتی هستیم و انزجار از رژیم صهیونیستی جهانی شده و این به برکت خون شهدا است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نقش جهاد تبیین در تحقق اهداف انقلاب، گفت: جهاد تبیین در قدرت، بسیار پر اهمیت است، لذا هر کدام از ما باید در پیرامون خود، این مسایل را باز کنیم و عمق این مسایل را تبیین کنیم.

سلیمانی تصریح کرد: پشت صحنه حادثه کرمان سازمان‌های موساد و سیا است و قطعا این جنایات از چشم مردم ایران دور نخواهد ماند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها