امروز سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۰
کد خبر: ۶۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
جلسه علنی آغاز شد؛
بررسی لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
به گزارش کانون به نقل از ایرنا، نشست علنی امروز- دوشنبه ۱۱ دی ماه- مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور ۲۰۱تن از نمایندگان آغاز شد.

در این نشست قرار است ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون آموزش در موردطرح اصلاح موادی از قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی، لایحه الحاق یک بند به تبصره ۵ ماده واحده قانون بودجه ۱۴۰۲ و لایحه ارجاع اختلاف بانک مرکزی ایران و دولت پادشاهی بحرین به داوری بررسی شود.

همچنین نمایندگان در این جلسه گزارش کمیسیون امنیت ملی در مورد طرح تاسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار، گزارش کمیسیون اقتصادی دررمورد طرح قانون اصلاح نظام صنفی کشور، تقاضای یک فوریت در مورد لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها و بررسی تقاضای دو فوریت الحاق سه تبصره به بند( ب) ماده یک قانون هدفمند سازی یارانه ها در دستور کار امروز صحن علنی مجلس قرار گرفت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها