امروز پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۶۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: اگر می‌خواهیم در جنگ اقتصادی پیروز شویم و همچون حوزه نظامی بازدارندگی داشته باشیم حتما باید مردم را در اقتصاد نقش دهیم.
به گزارش کانون به نقل از­ خبرگزاری صدا و سیما ، سردار محمد زهرایی در نشست خبری اولین رویداد ملی طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی افزود: رویارویی حق و استکبار به لبه خود نزدیک شده و ما ناگزیر هستیم جایگاه خود را پیدا کرده و آن را ارتقا دهیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: مقاومت در برابر هجمه دشمنان تنها با کمک مردم انجام می‌شود.

سردار زهرایی اضافه کرد: نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی که در سازمان بسیج در حال برگزاری است بر این تاکید دارد که مردم اراده و باور را در جنگ اقتصادی دارند و همچون بزنگاه‌های انقلاب پای کار هستند و محکم ایستاده اند.

وی گفت: شبکه عظیم بسیج با راه‌اندازی قرارگاه اقتصاد مقاومتی ثابت کرده که تنها شبکه مویرگی و گسترده‌ در سراسر کشور است که می‌تواند مردم پایگی اقتصاد را رقم زده و به اثبات برساند.

سردار زهرایی تاکید کرد: در این نمایشگاه , بسیج مردم پایه کردن اقتصاد، زنجیره ارزش، تولید، تبدیل و تجارت با رویکرد دانش بنیان از سوی نخبگان را ارائه می‌کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: مدل‌های رفتاری و الگو‌های موفق بسیج در اقتصاد مقاومتی و مردم پایگی اقتصاد در این نمایشگاه کار می‌شود و نزدیک به صد نمونه را در این نمایشگاه مشاهده می‌کنیم.

همایش و اجلاسیه ملی طلایه داران اقتصاد مقاومتی در روز چهارشنبه برگزار می‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها