امروز شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۵
کد خبر: ۶۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
رئیس ستاد انتخابات استان تهران؛
جوهری گفت: ایجاد بستری مناسب جهت برگزاری رقابتی سالم و پرشور و همچنین تأمین زیرساخت‌های موردنیاز شعب اخذ رأی در دستورکار قرار دارد.
به گزارش کانون به نقل از مهر ، جلسه ستاد انتخابات استان تهران به ریاست سید عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران، محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استاندار، قدرت‌الله شفیقی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و دیگر اعضاء برگزار شد.

جوهری در این جلسه با تاکید بر اینکه از اول دی ماه موضوع انتخابات باید در اولویت و راس امور همه مسئولان استانی باشد، بر برگزاری جلسات منظم و مستمر هفتگی و ارائه گزارش و مستندات فعالیت‌های انتخاباتی کمیته‌های زیر مجموعه و ستاد‌های شهرستانی به دبیر خانه ستاد انتخابات استان نیز تاکید کرد. 

وی ضمن استقبال از ارائه پیشنهادات و راهکار‌هایی که زمینه ساز مشارکت پرشور مردم به عنوان تعیین‌کنندگان سرنوشت کشور می‌باشند، تبیین اهمیت امر انتخابات در بین اقشار مختلف مردم به ویژه دانشگاه‌ها و مدارس (رأی اولی‌ها) در مناطق شهری و روستایی را از وظایف مهم برگزار کنندگان انتخابات عنوان کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با تاکید بر بی طرفی کامل و عدم جهت گیری جناحی مجریان انتخابات خاطرنشان کرد: تأمین امنیت انتخابات و ایجاد بستری مناسب جهت برگزاری رقابتی سالم و پرشور و همچنین تأمین زیرساخت‌های موردنیاز شعب اخذ رأی در دستورکار قرار دارد.

گفتنی است در ادامه جلسه مسئولین کمیته‌ها گزارش اقدامات خود را ارائه کردند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها