امروز دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۹
کد خبر: ۶۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
مراسم تشییع پیکر توران مهرزاد بازیگر پیشکسوت نسل طلایی نمایش و رادیو با حضور جمعی از هنرمندان و هنردوستان در ارگ تاریخی رادیو برگزار شد.
به گزارش کانون به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، مراسم تشییع پیکر توران مهرزاد هنرمند رادیو با حضور اهالی رادیو و دوستداران این هنرمند امروز شنبه دوم دی ماه برگزار شد.

بیوک میرزایی، فریبرز گلبن، علی همت مومیوند، اصغر همت، جواد پیشگر، کامران ملکی، محسن سوهانی- مدیر رادیو نمایش، قربان نجفی، صفا آقاجانی، مجید حمزه (کارگردان نمایش‌های رادیویی)، مهین فردنوا، شهین نجف‌زاده، نازنین مهیمنی، علی زرینی، علی تاجمیر، نرگس موسی‌پور، محمدرضاعلی و دیگر اهالی رادیو در دقایق آغازین مراسم در ارگ تاریخی رادیو حضور یافتند.

حمید یزدانی از بازیگران رادیو اجرای این مراسم را بر عهده داشت. او گفت: یاد بانویی از تئاتر نسل طلایی ایران توران مهرزاد گرامی باد. سپاسگزارم از دوستداران و اهالی رادیو که برای خداحافظی با بانوی مهر آمدند. چندی پیش توران مهرزاد به منظور درگذشت ایران مهرزاد خواهرش متنی را نوشته بود که وصیت او بود.

سپس متن توران مهرزاد توسط این گوینده قرائت شد.

یزدانی گفت: توران مهرزاد سال‌ها فقط شنید، در تنهایی و در خانه. با این امید که جمع شدن دورهمی بعدی ما در شادی‌ها باشد بانوی مهر توصیه داشت همه آنچه که برای سوگواری و ترحیم می‌بایست انجام شود به مصرف خیریه برسد.
برچسب ها: توران مهرزاد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها