امروز دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۷
کد خبر: ۶۰۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
رئیسی در بدو ورود به استان گلستان:
سید ابراهیم رئیسی با تاکید بر این که «شناخت و حل مسئله،‌ اولویت دولت است» افزود: امروز در دولت سیزدهم نهضت حل مسئله دنبال می‌‍شود.
به گزارش کانون سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در بدو ورود به استان گلستان گفت: در دور نخست سفرهای استانی،‌ به نیازهای فوری و ضروری استان واقف شدیم و همکاران ما با همکاری مردم عزیز برای حل این مشکلات بسیج شدند.
وی افزود: شناخت و حل مسئله،‌ اولویت دولت است؛ امروز در دولت سیزدهم نهضت حل مسئله دنبال می‌‍شود. از کنار مسائل نمی‌گذریم،‌ باید مسائل را شناخت و راهکارهای حل آن را پیدا کرد. 

رئیسی با بیان این که «باید برای چاله‌ها چاره کرد» افزود: بنای ما بر این است با کمک نخبگان مسئله شناخته شده و حل شود. طرح‌های اجراشده در استان قابل توجه بوده که مبالغ بسیاری هم برای عملیاتی شدن آن‌ها صرف شد.

بازدید از پروژه‌های بزرگ عمرانی و اقتصادی استان، افتتاح پروژه‌هایی همچون لایروبی خلیج گرگان، طرح طبیعت‌گردی جزیره آشوراده، دیدارهای مردمی و پیگیری مصوبات و مشکلات استان و همچنین سفر وزرای کابینه دولت به شهرستان‌ها و برپایی میزخدمت از دیگر برنامه‌های این سفر است.

عالی‌ترین مقام دولت در ابتدای برنامه‌های سفر خود به استان گلستان پس از ورود به فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان و مراسم رسمی استقبال با حضور در جزیره آشوراده، آغاز اجرای طرح طبیعت‌گردی و گردشگری این جزیره را کلید می‌زند؛ جزیره‌ای که در سال ۱۳۵۴ جز نخستین مناطق زیست کره جهان معرفی و ثبت شد که سالانه میزبان هزاران پرنده مهاجر آسیای مرکزی است.
رئیس جمهور طبق برنامه و در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح همراه با استقبال مردمی از میدان شهدا گرگان به سمت مصلی وحدت تا اذان ظهر به دیدار با مردم پرداخته و شنوای مطالبات آن‌ها را از نزدیک می­‌باشد.
آیت‌الله رئیسی سپس جهت افتتاح پروژه سرتاسری فیبر نوری گلستان وارد کارخانه نوآوری گرگان می­‌شود؛ گلستان تنها استانی است که به طور کامل و هر ۳۷ شهر آن تحت پوشش کامل فیبر نوری قرار گرفته که به موجب آن از فردا گلستانی ها می­‌توانند از سرعت‌های چندصد مگابیت بر ثانیه بهره‌مند شوند.
وی در ادامه برنامه‌ها به شهرستان گنبدکاووس سفر کرده و پس از افتتاح مدول نخست تصفیه خانه گنبدکاووس و دیدار با نخبگان و علمای شیعه و سنی استان می­‌پردازد؛ این تصفیه‌خانه فاضلاب پس از ۳۰ سال وقفه همراه با دور دوم سفر های استانی هیئت دولت به بهره‌برداری می­­رسد.
رئیس جمهور سپس طبق برنامه در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در جمع فعالان اقتصادی و متولیان زنجیره‌های ارزش استان حاضر شده و با مدیران استان نیز در همان محل گفت و گو خواهد کرد.
لازم به ذکر است به طور همزمان با برنامه‌های فوق آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی گلستان پس از سالها انتظار و منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون نیز انجام می­‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها