امروز سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۱
کد خبر: ۶۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
وحیدی ؛
وزیر کشور با قدردانی از جانفشانی کارکنان فراجا در شهرستان راسک، مرزبانان را چشمان بیدار نظام و انقلاب در مقابله با هرگونه تهدیدات دانست.
به گزارش کانون به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، احمد وحیدی با اشاره به شهادت ۱۱ تن از کارکنان انتظامی شهرستان راسک، گفت: مأموران غیور و سلحشور انتظامی در راستای تأمین امنیت کشور و دفاع از نظام و انقلاب جان خود را فدا کردند.

­وزیر کشور افزود: مرزبانی همیشه در اقصی نقاط ایران اسلامی در دریا و خشکی آماده رزم است که نشان دهنده آمادگی بالای عملیاتی است.

­وی بر مبارزه مرزبانی با جریانات تروریستی در مرز‌ها تأکید کرد و گفت: امروز مرزبانی مأموریت سنگین مبارزه با جریانات تروریستی، مقابله با قاچاق مواد مخدر، سلاح، قاچاق کالا و ... را بر عهده دارد، دشمن از همه حربه‌ها و ابزار‌های خود برای ضربه زدن به نظام و انقلاب استفاده می‌کند.

­وحیدی در ادامه با بیان اینکه قاچاق کالا باعث ضربه به تولیدات داخلی است، افزود: وظیفه مرزبانی حفظ حدود و ثغور مرز‌های ایران اسلامی در خشکی و دریا است و مرزبانان چشمان بیدار نظام در مقابله با هرگونه تهدیدات از جمله قاچاق کالا می‌باشند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.

­وزیر کشور گفت: در بازدیدی که همواره از یگان‌های مرزی داشتیم، وضعیت بسیار خوبی در زمینه انضباط ظاهری و خوشایندسازی یگان‌های مرزی را مشاهده کردیم که نسبت به گذشته پیشرفت ملموس است.

­وحیدی بر کنترل مرز‌ها از طریق تجهیزات الکترونیکی، اپتیکی و هوشمند تأکید کرد و افزود: کنترل یکپارچه مرز با استفاده از تجهیزات نوین مورد تأکید است و باید در دستور کار قرار گیرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها